Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs kuiva pieru tuntu hyvältä vatsataudin jälkeen :D

Aamukahvinkin potkii ihan eri malliin!

atticus-murphy-jr-o.gif

Tänään mitattu rasvat, "vaan" 16.8%...

Paremmin kuin osasin odottaa, tosin peilistä kun kattoo niin tuntuu et puolet mun rasvamassasta on naamassa ja toinen puolet vatsassa :jahas:

Kylläpäs vitutti ihan saaaaaaaaaaatanasti töissä koko helvetin päivän. Mutta sitten viimisellä tunnilla tuli puhelu ja mukava kaveri toisessa päässä sano että nostaa mun netin nopeuden 10 megaan ja siihen kaikki modeemirojut päälle ja laittaa maksiminopeudelle toimivan nettitikun kylkiäisenä. Kuukausimaksu LASKEE eurolla eikä mulle tuu tosta mitään kuluja :eek: Jee!

Kylläpäs vitutti ihan saaaaaaaaaaatanasti töissä koko helvetin päivän. Mutta sitten viimisellä tunnilla tuli puhelu ja mukava kaveri toisessa päässä sano että nostaa mun netin nopeuden 10 megaan ja siihen kaikki modeemirojut päälle ja laittaa maksiminopeudelle toimivan nettitikun kylkiäisenä. Kuukausimaksu LASKEE eurolla eikä mulle tuu tosta mitään kuluja :eek: Jee!

Poliisi on alkanu kyllästyy kyttää suo liian hitaan linjan kautta ja ne ajatteli "nostaa" sulle sitä ;)

Tulipa leikattua toista kertaa kesän aikana ruoho! Oli noin 30 senttiä pituutta, mutta onneksi äkäinen ja viritetty ruohonleikkuri puri siihen (ja yhteen rottaan, tuli rumaa jälkeä) helvetin hyvin. Kaks tuntia meni.

Vois kai sitä pakata treenikamat ja lähtee kurittaa selkää ja haupitseja.

Olipaha jepa reeni, tämmönen pikkupoikaki melkee tunti ittensä "isoks" :D. Jos sitä seuraavat puol vuotta koittas kasvaa (maha kasvaa, minä en).

Perkele. Soitin salikaverille että salille ni se sano että ei kerkee vielä. Vasta ysiltä :jahas: Höh.

Tuli ihan sellanen koiramainen fiilis äskön. Just ku juokset täysii(salille) niin sit remmi loppuu kesken ja meno loppuu ku seinään. Mun elämä kaatuu tähän.

Back
Ylös Bottom