Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinähän käytiin vetämässä rinta-haba-ojentaja-sivuolkapää-forkku-vatsa-reenit melkein niinq turkissa, mutta nyt ollaan aika päihtyneinä. Rai, rai!

Komea päivä joo, mikäs sen mukavempaa kuin viettää se töissä. Ja tänään sitten käyn aikaisin nukkumaan!

Semmonen yleismasennus oli tänää, harmaa päivä, huonosti nukuttu yö ja sitä rataa :D Mä kävin kans viikko sitte Isin ja Maman Ikeassa, mentiin pakettiautolla ja ostettiin about pelkkiä servettejä :D Se tosin ei varmaan niin kovasti kummastuta että parikymppinennainen on vanhempien kanssa kun se jos mies on, tai en tiedä, kyllä sielläkin aika monen näköstä tallaajaa näkee aina :D

JA näin tänää jotain todella söpöä, parikunta oli lenkillä ja molemmat työn lastenvaunuja juostessaan + niillä oli samanlaiset hupparit :D Tai sit ne oli vaan yksinhuoltajia jotka on vahingossa osunu samanlaiset paidat päällä samalle tielle juoksemaan............ Hmm

No parikymppinen nainen on vielä nuori ja vasta muuttamassa omaan kotiin. Ei se ole läheskään yhtä paha kuin tällainen aikamiespoika. Äitin mielestä mun kämppä on liian askeettinen. Se koetti ostaa kaikenmaailman tarpeettomia koriste-esineitä ja parveketuoleja jne. ja minä väitin vain vastaan.

Mitenköhän mä muistaisin viedä mun jääkaappi-korkkarit suutarille hoitoon...? Kännymuikkari?

Samaa alaa, jota itsekin olen "opiskellut". Lisää porukkaa kortistoon meidän perheestä.

Tekisitte nyt jumalauta jotain kunnollista.

:)

Noni, pirteänä ja virkeänä 4h yöunien jälkeen taas iloiseen työmaailmaan! Ai kun kivaa. Siis oikeestikin ihan kivaa.

Kuten mitä? Meitä kumpaakaan ei kiinnosta oikeus- tai kauppatieteet.

Olen muuten lusmuillut tänään varsin tehokkaasti, mutta silti saanut tehtyä hommiakin.

Emmäätiä. Voi kai noilla teidänkin tutkinnoilla tehdä paljonkin hyödyllistä jos sattuu tulemaan sopiva paikka eteen.

Mä lusmuan töiden jälkeen.

Hitto kun tuntuu hyvältä fillaroida pitkästä aikaa, pitäis tänäänkin saada aikaiseksi lähdettyä vetämään lenkkiä. Tuntuu ainakin että rasva palaa kivasti.

Back
Ylös Bottom