Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon ihan hömelön näköinen.

Tai ehkä se on saanu jonku muuntorangaistuksen tyyliin "Joudut viettään 1.5 vuotta ikeassa"...

:lol2: Mä tykkäisin tosta rangaistuksesta! Söisin vaan joka päivä lihapullia ja leikkisin niissä mallihuoneissa kotia.

Mikä on täältä? Ja mihinkäs aikaan meet sitten sinne alueelle, vai suoraan? Sinne ei varmaan ilman lippua pääse.

Emmä vielä tiiä mitään mut täältä Lahen suunnilta tuun :D En mä varmaan suoraan alueelle oo menossa että kerkeet kuolaaman mun Hondaa.

Ei kai se nyt vielä! Vastahan se tuomittiin, tuomion täytäntöönpanoon voi vierähtää tovi jos valittaa tuomiosta ja semmottiiis.... Ja Espoon sekä Vantaan Ikeassa törmää aina kaikkiin outoihin, mm suomenruotsalaisiin. Tampereella en niitä nähnyt, siellä oli ihan perusporukkaa.

Ei kai se nyt vielä! Vastahan se tuomittiin, tuomion täytäntöönpanoon voi vierähtää tovi jos valittaa tuomiosta ja semmottiiis.... Ja Espoon sekä Vantaan Ikeassa törmää aina kaikkiin outoihin, mm suomenruotsalaisiin. Tampereella en niitä nähnyt, siellä oli ihan perusporukkaa.

Se onkin muuten jännää et Espoossa voi törmätä suomenruotsalaisiin :D

Emmä vielä tiiä mitään mut täältä Lahen suunnilta tuun :D En mä varmaan suoraan alueelle oo menossa että kerkeet kuolaaman mun Hondaa.

Hoho :D Taidan tulla sitten Saksan ihmeellä, että pääset ihmettelemääs Sorsaa! Eli sieltä Lahdestahan tulee sen pari tuntia. Voisit tietenkin pysähtyä tässä Lappeenrannassa ja jatkaa sitten tästä matkaa tuohon Imatralle, niin ei tartteisi meikäläisen ravata edes takaisin.

Juu voinhan mä pysähtyä jos kerran vaikutat siinä jossain matkan varrella. Niin pari tuntia ehkä Sorsalla.. mut mä olen liikkeellä urheiluautolla ;)

Höh, mulla onkin Honda vuodelta -84 ja 100 heppaa!! Revi siittä :evil:

Joku vanha Civic?

Mutta sovitaan vaikka YV:llä sitten vielä tarkemmin, lähempänä perjantaita. Nyt minä lähden koisimaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon tässä nyt sellaset 5 vuotta "elänyt" ja nyt kyllä kävi mielessä että pitäiskö luovuttaa ja lopettaa tämä kurjuus. En nyt tarkoita varsinaista itsemurhaa, vaan jonkun irc-softan lataamista koneelle. Mmm.. kerran addikti, aina addikti? :o

Sinä päivänä kun ostan jonkun customivehkeen, minut saa ampua.

Oli miten oli, käyn huomenna koeistumassa ton R1:sen, ja vaikka muutaman muunkin siinä samalla.
Jos menee liian vaikeeks niin unohdetaan sitten koko juttu:D

Öitä pallerot:zzzz:

Ensin olin että vittu mitä paskaa joka toinen bändi tekee tollasta, sitten toi muija yllätti mut äänellään, sekä örinällä että cleanillaan plus mekollaan(ihme kalterityyli), toihan onkin ihan hyvä :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom