Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistin jo aikasemmin GIF-threadiin mutta pakko laittaa tännekki..
mascot_dance.gif

Tullu repeiltyy koko päivän tolle. Maskotin reaktio on vaan niin loistava!

Olin menossa ABC:llä vessaan, no ei kai siinä. Sinne tuli 100 VITUN THAIMAALAISTA/VIETNAMILAISTA kaikki pesemään niitä vitun hiuksiaan ja käymään kusella. Niitä oli oikeesti kaks bussillista, ei siinä pahasti ärsyttäny kun ootteli että pääsee sinne vessaan. Mutta ne ilmeet muilla suomalaisilla. :D

Gyyd möynin.

Möynin Kaira, täällä sorvin äärellä ollaan jo ja lapataan puuro+raejuustoa nassuun.

e. kivat sulle sokka :jahas:

Nooo kyllä mäki tässä kohta töihin lähden. Täytyy vaan se paikka löytää ensin. Mulla on taas tällänen haaste, että kaikki paikat on heinäkuun lomilla. Tämä tuo haasteita hommien aloittamiseen. Kyllä mä oisin jo valmis aloittamaan duunit. Tällä viikolla pitäs selvitä tuo yks paikka ja tai sen jatkot haastattelujen suhteen. Jos jotain positiivista ettii, niin täällä y(i)t-alalla tuntuu nyt olevan hommia. Suurin työ on löytää, myös se oikea kysyntä. Kun itsellä on, niin spesialiteetti taidot, että niitä ei, joka firmalla tarvita.

Nyt aamupainien jälkeen on sellainen olo, ettei tarvitsisi pitää lepoviikkoa kuukauteen! Olen melkein teräsmies.

Mä söin aamupalaksi leipää ja berliininmunkin. Tuntuu niin hyvältä ettei tarvitse edes treenata kuukauteen.

JudoHemmo_85: Mullahan tunnetusti olisi. Mutta kun on tälläinen joviaali herrasmies saa niitä ihan ilmaiseksi!

Pitäs lähtee salille, mutta ei nyt jaksais motivoida. Kerranki sai nukuttua viime yönä edes siedettävästi. Siitä hyvä plussa.

Tuntuu siltä, että pitäisi pitää pari lepopäivää, kun paikat 'vähän' jumissa mutta ei millään kyllä jaksaisi :wtf: Pitää kai tehdä pieni ja kevyt lenkki ja venytellä, jos se vähän auttaisi liikaan energisyyteen :D

JudoHemmo_85: Mullahan tunnetusti olisi. Mutta kun on tälläinen joviaali herrasmies saa niitä ihan ilmaiseksi!

Syntymäporvareilla on helppoa. Minä olen vain nousukas, joka joutuu tunnetusti raatamaan jokaisen leivänmurun eteen. Toisekseen en nauti samanlaista arvostusta kaikissa kansalaispiireissä kuten Te.

Ei tämä aina helppoa ole. Ihmisten kateus sattuu joskus... Tietysti suurimman osan ajasta elo on yhtä juhlaa.

Back
Ylös Bottom