Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hullu miäs :D Kohta oot lepositeissä lääkärin määräyksestä.

Kävin vähä pomppimassa rappusia, vaikka veryttelyjuoksun aikana huomasin toisen kankun alla olevan luun olevan hiivatin kipeä. Lisäksi vatsalihaksiin sattui aika tavalla (ei mitään pistämistä) ja sen takia en pystynyt edes leukoja vetämään. Onneksi pomppimiset kuitenkin onnistuivat, vaikka oli välillä aika paha olo. Mietin kyllä vakavasti jos ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla pitäisin vähän kevyemmän viikon. Toisaalta edellinen oli vasta viikkoa ennen juhannusta.

Aiai. Muutama hassu päivä vielä ja pitkä viikonloppu serkkujen kanssa mökkeilemässä. Tuskin malttaa odotella :hyper:

Argg huomenna on pakollista menoa joten treenit jää välistä. Nyt pitäisi vetää pitkää tikkua meenkö nyrkkeilemään vai käynkö puntilla.

Kävin puntilla ja se oli salikomediaa. Miten helvetissä kyykkäät jos ei ole mitään telineitä tms. ja painoja on sen verran ettet voi vetää niitä rinnalle? Kokeilin Zercher kyykkyä mutta alaselkä tuntui niin pahalta, että loppujen lopuksi piti penkkitelineeltä nostaa painot syliin ja kyykätä ne sylissä :D

Blæææhhh!! Kiva tulla töihin ja huomata että on ihan turhaan vaivautunut paikalle, ei mitään oikeaa tekemistä ja oisin voinut hyvin pitää vapaan... Ja töiden takia olin tietysti perunut treenitkin jo hyvissä ajoin! :curs:

Helmee, huomenna keskelle metsää lepuuttaan kalaalia. Huotariin sukuloimaan(siitä on n. 20km Iisaalmeen)Yleensä niillä äijillä(enot sun muut) on pontikkaa pykälässä:) Ja pyssyt paukkuu kun niitä noissa Suomen maalaistaloissa tuppaa oleen enemmän kuin laki sallii, kiva päästä taas räiskiin, viimeksi ammuskellut vuosi sitten samassa paikassa:)

Helmee, huomenna keskelle metsää lepuuttaan kalaalia. Huotariin sukuloimaan(siitä on n. 20km Iisaalmeen)Yleensä niillä äijillä(enot sun muut) on pontikkaa pykälässä:) Ja pyssyt paukkuu kun niitä noissa Suomen maalaistaloissa tuppaa oleen enemmän kuin laki sallii, kiva päästä taas räiskiin, viimeksi ammuskellut vuosi sitten samassa paikassa:)

Kuulostaa aika rennolta. :D :kippis1:

Kuulostaa aika rennolta. :D :kippis1:

Sitä se on. Yhtenä aamuna pakko herätä 05.00 kun lähetään veneellä mato-ongelle, sitten illalla pääsee savustaan niitä fisuja. Tääkin traditio on vähintään 28v.vanha, tai joskus silloin olin itse ekaa kertaa mukana veneessä. Rieskaa, graavisuolattua lohta, mansikoita,herneitä, grillisafkaa,uusia pottuja ja vitusti voita + pari kertaa tehdään äijä porukalla kunnon perinneruuat tyyliin karjalanpaisti on ollut aika klassikko, näillä eväillä mennään viikko:kuola:

Kuulkaahan pojat se on kohta munakasta pannulle, niin loppu tollanen vinkuminen sen siliän tien.

Sama, kaapissa vain paskaa ruokaa :(

Ei saa valittaa...

nalanhata.jpg

Pakko kyllä erikoismainintana todeta että Mr Batman oli kyllä lepposa tyyppi miitissä :D Heti oli porukkaan kuuluva fiilis kun yks ryntää sieltä kättelee että "helvetin hyvä ku pääsit tulemaan!" :lol2:

T-Byrd naarmuttaa kynsillään taas jonkun autoa siinä :curs:

Voisi vähän katsoa mihin ne puumakyntensä iskee.

Ja voi vitun vittu. Olin tänään yhden kaverini kanssa kahvilla. Kyseinen herrasmies on jo kahden vuoden ajan koettanut houkutella hankkimaan prätkän. Sillä on itellään pyörä, on jo monta kertaa sanonut että käy ottamassa tyypit yms...tosin olen onnistunut kieltäytymään koeajosta.
Mutta äsken havahduin siihen että olen selaillut tässä viimeset pari tuntia Nettimotoa:jahas:

Sanokaa nyt ettei se mopoilu ole mistään kotoisin, kts.

Ja voi vitun vittu. Olin tänään yhden kaverini kanssa kahvilla. Kyseinen herrasmies on jo kahden vuoden ajan koettanut houkutella hankkimaan prätkän. Sillä on itellään pyörä, on jo monta kertaa sanonut että käy ottamassa tyypit yms...tosin olen onnistunut kieltäytymään koeajosta.
Mutta äsken havahduin siihen että olen selaillut tässä viimeset pari tuntia Nettimotoa:jahas:

No minkäslaista laitetaan? :evil:

1200 Buell ois makia, noissahan on harrikan moottori. :P

images

Pieni video laitetusta Buellista :P

Edit. Tietääkö kukaan videossa esiintyvän kappaleen nimeä???

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom