Jotenkin on melko tylsää olla töissä. Lisäksi minua vaivaa huono omatunto aamun tapahtumista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin on melko tylsää olla töissä. Lisäksi minua vaivaa huono omatunto aamun tapahtumista.
Mitä teit aamulla?
Väsytti niin tolkuttomasti, että kellon soidessa viideltä laitoin herätyksen seitsemäksi, enkä siis mennyt aamulla uimaan. Näistä omatunto kolkuttelee lähes aina. Tietenkin joku voisi sanoa, että lepo tekee hyvää yms.
Laiska paska.
Eipä toi ny nii kamalalta kuulosta...

Väsytti niin tolkuttomasti, että kellon soidessa viideltä laitoin herätyksen seitsemäksi, enkä siis mennyt aamulla uimaan. Näistä omatunto kolkuttelee lähes aina. Tietenkin joku voisi sanoa, että lepo tekee hyvää yms.
Itse kärsin myös tuosta samasta viasta, tulee huono omatunto jos en mene treenaamaan juuri silloin kun olen etukäteen suunnitellut... Ja ihan sama oli kuinka raato olo tahansa niin jos treenit skippaa niin mieli on maassa.
Tuo ei ainakaan omalla kohdallani ole paras mahdollinen juttu, koska tuota treenia kuitenkin tulee ihan riittävästi ja nytkin on jatkuvasti päänvaivaa selän ja takareiden kanssa. Silti tuntuu kuin olisin pahemman sortin vässykkä.
Tuskinpa tuo on hyvä juttu kenenkään kohdalla, itellä oli taas keväällä ylirasitusta päällä kun treenejä tuli 7-8 kertaa viikkoon ja yks täyslepo, kesä on onneks menny kevyesti kun tulee maks 5 treeniä viikkoon.

"Fashions fade, real style never does"
katso liitettä 68206
Kyllähän se kroppa jossain vaiheessa alkaa sanomaan sopimusta irti. Viime viikolla tuli kuntoiltua 12 kertaa ja tälläkin viikolla varmaan kymmenen lusmuilustani huolimatta. Saa nyt nähdä kuinka kauan kestää, ennen kuin hajoan lopullisesti.