Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätin muutama vuosi sitten menemättä kansantaloustieteen sivuainekokonaisuutteen, koska siinä olisi oikeasti joutunut tekemään paljon töitä opintopisteiden eteen ja lukemaan liikaa. Pääaineen tentistä on tullut vitosia lukemattakin. Tosin tuolla ei kauheasti työvoimatoimiston luukulla lesoilla.

Pienimmän vaivan teoria. My kinda man :D

Juu mäkin mitoitan. Ja sitten mä kusen ne mitat ja luen viimeiset rivit tenttiaamuna. Kyllä, erittäin fiksua. Tiedän sen itsekin.

Meneekö teilla oppikirjat yhdella lukukerralla päähän:eek:
Mulla vähän eri juttu kun on keskivaikea lukihäiriö, niin ja se ad/hd, se kai noita lukuhommia enemmän haittasi. Kirjoitin silti C:n, reaali jäi vähän kaivelemaan kun siinä olisi ollut mahkut E:hen ja äikästäkin olisi voinut hyvänä päivänä tullut M. Kyllähän mä vähän katkeroiduin lukiossa kun eväät oli mitkä oli. Noh mitä noita muistelemaan. Kävin pari vuotta sitten piruuttani ammattikorkeassa suorittamassa 3 jotain, taisi ne olla opintopisteitä. Sain kokeesta arvosanan 3 enkä lukenut kuin vähän edellisen iltana(tästä olen hieman ylpeä:)), että kai sitä olisi vieläkin päätä mennä kouluun.

Meneekö teilla oppikirjat yhdella lukukerralla päähän:eek:

No eihän ne aina kerralla menekään, mutta toistaiseksi jokainen tentti johon olen kaikki kirjat ehtinyt lukea on mennyt myös läpi. Eikä edes ihan paskoilla arvosanoilla. Mun keskittymiskyky on noin 5-vuotiaan tasolla ja mielelläni tekisin koko ajan seitsemää asiaa kerralla - eli kaikki jäis kesken :D Noh, näillä mennään ja näillä on pärjätty.

No eihän ne aina kerralla menekään, mutta toistaiseksi jokainen tentti johon olen kaikki kirjat ehtinyt lukea on mennyt myös läpi. Eikä edes ihan paskoilla arvosanoilla. Mun keskittymiskyky on noin 5-vuotiaan tasolla ja mielelläni tekisin koko ajan seitsemää asiaa kerralla - eli kaikki jäis kesken :D Noh, näillä mennään ja näillä on pärjätty.

Aina lohdullista kuulla että muillakin on keskittymisvaikeuksia mutta silti pärjätty:)

Jehovat kävi oven takana just äsken. Eivät saanee käännytettyä, kumma homma. Mikähän niiden onnistumisprosentti on.

Puhuin ihmiskunnasta näin yleisesti. Se tappaa ittensä turhiin sotiin ajan kuluessa.

Vittu mua vituttaa ku en syntynyt Stargate -universumiin.

Tekis mieli mennä pelaa fudista pitkästä aikaa...

EDIT: Joskus vois järjestää jonkillaisen "Pakkotoisto fudismatsin" Ois hauska kattoo, kun isot bodarit juoksee pallon perässä. :D

Seuraavaksi ois luvassa uusia pottuja, tilliä ja jauhelihakastiketta :hyvä:

UGH! Päivä pulkassa ja eikun kotia kohti.

BHAHAHA!! Mikä päivää piristävä aamunalotus!
Oon yhessä virastotalossa paikkaamassa ja kävin heittämässä vartiointikierroksen tohon alkuun. Työntekijät on pässejä ja jättää sellasia isoja paperiroskiksia hätäpoistumisteiden eteen ja siirtelin niitä pois. Kaikki käytävät on melko ahtaita joo, mutta ei niitä ovien eteen voi jättää.
SITTE jostain homeisesta konttorista nousee kuolleista virastomummo joka tulee inisemään että miks siirtelen niitä.
Minä: "Joo ei näitä saa ovien eteen jättää, paloturvallisuusriski"
Mummo narisevalla äänellä: "Muttakun nehän on vaan paremmin poissa tieltä siinä?"
Minä: "No ei voi mitään"
Mummo: "Muttah, muttah... niisk. Joku huonojalkainen.. yhyh, voi vaikka loukkaantua!" SE ALKO VITTU ITKEMÄÄN? Siitä se sit lähti itkien rappukäytävään. Voi hellanlettas.

Jos heikkojalkaset sattuis olemaan talossa tulipalon aikaan, ni ne taitais jäädä sinne käryämään :D

E. Ois muuten pitäny sanoa toi sille..

Vaikutat aika mukavalta persoonalta. :smoke:

Back
Ylös Bottom