Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Apinat.

Kävin tänään Kouvolassa katsomassa erästä baijerilaisen insinöörityön taidonnäytettä. Oli se jumalaisen kaunis:love::haart::5:

Yöt:zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jeah right:rolleyes:

No hei, mä totesin toissapv hyvälle ystävälleni tiedostavani että olen toisinaan sisäisesti kusipää (vaikkakin hyväsydäminen kusipää), niin hän totesi että olen MYÖS ulkoisesti kusipää. Mä kuulemma katson valtaosaa väestöstä nenänvartta pitkin alaspäin, enkä vain siksi että olen pitkä :D Tosin se nauroi päälle, mutta eniveis. Sitten kun mä sanoin julkisesti että oon kusipää sisäisesti ja ulkoisesti niin toinen kaveri tiesi sanoa etten oikeesti oo, mä kuulemma vaan haluisin olla kusipää mut oikeesti oon pörröinen halinalle.

Että ehkä mä oon sitten molempia? Ulkoisesti ja sisäisesti kusipää pörröinen halinalle.

^ Mun pitäis forumin yleisen linjan mukaan deletoida toi viesti. Se on oneliner ;)

Miksi sinäkin kiusaat mua :(

Ei mitään ihmeempää syytä, Mertarannan ohjeita luovasti mukaillen piti laukoa kun oli paikka.

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Tai ehkä yritän muita kiusaamalla saada muuten suht nössöön imagooni jonkinlaista badboy särmää :D :D

^ehkä toikin kelpaa...

Viimeksi muokattu:
Eipä nukuta. Tuli toista tuntia pyörittyä sängyssä niin ajattelinpa tulla sit koneelle vaihteeks.

Tänä iltana on tapahtunu niin kummia asioita, että mä olen ihan öö aapisen laidalla. Kello on 1:40 ja mä en varmaan saa koko yönä unta. Ei tuu kyllä varmasti tenttiin valmistautumisestakaan mitään. Huhhuh.

Back
Ylös Bottom