Omat polttarit könytty läpi
Vai on se heebo ihan naimisiin menossa.. Toivottavasti synkkyys ei kuitenkaan johdu tästä raskauttavasta tiedosta vaan oot elämäsi naisen löytäny ja elämä valoisaa kaikin puolin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omat polttarit könytty läpi

Vai on se heebo ihan naimisiin menossa.. Toivottavasti synkkyys ei kuitenkaan johdu tästä raskauttavasta tiedosta vaan oot elämäsi naisen löytäny ja elämä valoisaa kaikin puolin![]()
Mä oon oikeesti jossain aivan saakelin synkässä paikassa just nyt... Omat polttarit könytty läpi, viikonloppuna unta yhteensä se 7 tuntia ja tänään fillaroin kasiks duuniin... Huh huh.
No mut oli ainakin hauskaa!

Onneksi olkoon tulevista häistä!
Etkös sää käy LLCJ:n ja eqqun kanssa samalla salilla? Mulla olis sulle vähän asiaa! :evil:
Joo samalla salilla käyn.
Liittyyks tähän sun asiaan jotain paparazzihommia pukuhuoneen puolella? :lol2:
BINGO! :D
(Paljolla lähtis?)
^ Onko Böödillä parveketta? Siel on kiva koisia ainakin jos et kovin meluisassa tai levottomassa lähiössä asustele..![]()
Joo nukuttua tuli todella paskasti 5h. Viikonlopun läträämiset ja perseilyt kostautuu nyt. Ei oikein salikaan motivoi näin väsyneenä. On tässäki loma taas.
Taitaa olla samat suunnitelmat mulla. Jumpat saa jäädä huomiselle.En niin salettiin tee yhtikäs mitään, lepään vain.