Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja iltaa...

Tiukkaa settiä. Muista valmistautuminen kisoihin, siihen pitää laittaa ajatukset!

Juu niin täytyy. Kisoja edeltää juurikin tuo yli 40h työviikko tenttilukemisineen, pakkaamisineen ym. Mutta kyllä kisaan ehtii sitten valmistautua kyllä, mennään paikalle muutama päivä etuajassa niin ehtii harjoitella ja valmistautua.

Vituttaa kun alkaa taas arkinen työviikko. Blaah.. Kiinnostus tosi helvetin suuri. Jos en löydä pikkuhiljaa mukavampaa hommaa niin lähen kyllä opiskelemaan ja teen jotain paskaa edes paremmalla palkalla. Järjetöntä kituuttamista tällänen.

No oothan sä tollanen kovakuntoinen taistelija, eli supermies :D

Siitä hääpukua naiselle

827382255.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siit ois ainaki hyvä opastaa teineille että missä se klitoris nyt olikaan.

Ötyä...

...Mitäs kaikki omituiset otukset ?

Helou! Pirun kuuma ja ikkunaa ei uskalla avata enempää tai nuo pedot kokeilee vielä siipiään.

Avasin ikkunat selälleen ja iso tuuletin päälle. Hetkessä kämpän lämpö 25,7------>23,6 and still going down...Kissat vessaan ja Pandakin viileäksi !:dance:

Hyvää iltaa yömönkijät.

Ötyä...

Oisko sulla pistää mulle yhtä tälläistä. Oon sulle toisen kaljan velkaa, jos heti tiiät, mikä tää on ?

PFV903160_large.jpg

Mulla on noita ainaki neljä. Tuohan on päivänselvästi automatisoidun suolihuuhtelulaitteen moottori. Peräruiskettako olet vailla?

Mulla on noita ainaki neljä. Tuohan on päivänselvästi automatisoidun suolihuuhtelulaitteen moottori. Peräruiskettako olet vailla?

On se kone...Heti tiesi, mistä on kyse...Pissa tai kakka, sama asia...Eli pissapojan moottori S80 Volleen. Rupesi tänään epäkuntoilemaan.

Montakos yötä Rasputin vielä valvoo ?

Pyssyllä taitaa olla paremminkin pissimis ongelmia ;)

Edit. hidas

Pitäsköhän hetkeksi oikasta kroppa jotta jaksaa painaa pitkää päivää..

Back
Ylös Bottom