Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo ei tässä paljon tota ylimäärästä oo itselläkään. Viikko täytys viel kituuttaa ja sit on tili mut sen taas tietää kun käyn hakee uudet gummit pyörään niin ens tilikausi on taas yhtä kituuttamista kun niihin menee kaikki :rolleyes: Mut ei se mitään. Ulkona on lämmin!

No miulla ei ole edes tota vaihtoehtoa kun tuo perkele meni kiinni koko heinäkuuksi ja toinen mitä olen kattellut on kyllä auki muuten hyvin, mutta se vitun asiakaspalvelu on ihan käsittämättömiin aikoihin auki. Taidan vaan vetää lajitreenejä ja aerobista koko perkeleen kuukauden kun on niin vaikeaksi salille liittyminen tehty. Pitäkööt tunkkinsa perkele. :curs:

Toi on melko hanurista. Meillä sali on sellanen puoliks lämmitetty sauna. Peltirakennus ja itte sali on ylempi kerros, niin kivasti nousee se lämpö vielä ylöspäin. No tulee miehekkäät treenit vedettyä :D

Ei mua lämpö haittais ees. Vedän muutenkin boosteria ja hiki virtaa talvellakin. Kyl tuol ulkona on tullu juostua näil helteil ihan samaan malliin ja tatamilla väännettyä, plussaa vaan :D Mutku ei pääse nostelee rautaa niin pitää sit vetää enemmän aerobista ja jotain omapainohässäkkää, mikä on suoraansanottuna tylsää.

^ Kuules ny possu.. ei sun pitäis pelata kun oot jumissa. Ei silti ettenkö ois itsekin tuota tehnyt, mutta mitä ny vaatimattoman kokemukseni pohjalta koetan neuvoa ja varmaan muutkin on samaa mieltä.. Guys/galz?

Oot sulonen kun huolehdit! :) Mää lupaan harkita lepoa, seittemältä vasta alkaa reenit, niin ehkä ehdin tulla fiksuksi.

Tekis mieli mennä salille tekee jo huomisen jalkatreeni mut ehkä säästän sen huomiselle kuitenkin. Onpas stressitön olo kun eilen siivosinkin niin ei paina sellanen tekemättömyyden paha karma niskassa.

Kohta on pakko lähteä vähän juoksemaan ja tekemään kuntopiiriä. Tänään piti olla viikon ainut lepopäivä, mutta on vähän mieli alhaalla ja en keksi mitään muutakaan miten piristää itseäni.

Melko persoonallinen ääni tuolla daamilla:D

Jää jo melkein Angela Gossow toiseksi...:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Misä kaikki mun shortsit on? En muka löydä kuin minimittaisia ja tiukkoja shortseja, tai pikajuoksualaosia. En mää tollasisa voi mennä pelaahan.

Buu, loma loppuu ja huomenna takas töihin. :( En ala. No onneksi vielä elokuussa yksi viikko lomaa, niin saa hengähtää vielä tovin ennen syksyä ja talvea.

I feel you. Minullakin vika päivä ja minulla ei ole yhtään lomaa sitten enää. Olen kyllä jo vähän kyllästynyt lomailuun, että mielelläni menee töihin. Näkee taas työkavereitakin.

vaimo.jpg

Rantsussa ei ollutkaan pilvistä, joten nyt on nautittu auringosta ja uimisesta, rusketuskin alkaa olla kohdillaan! Lounaan korvasin neljällä pallolla irtojäätelöä :D

Back
Ylös Bottom