Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs... taitaa jengi olla viel nukkumassa kun ei näy kuin ehana elly linjoilla. Ja multa tietty kaikki iskurepliikit hukassa :jahas:

Mää heräsin tänään aikasin, vähän ihimettelin issekkin, että miten mulla on muka näin vähän univelekaa?
Olisit vaan antanu sen eqqun ottaa mulle kuvan sun vatsalihaksista, olisin takuulla lämmenny! :D
Mitä kuuluu? :)

Huomenta vaan täältäkin, on herätty jo lukemaan tälle aamulle, nyt evästystauko ja sitte jatkuu taas. Löysin viimeinkin paikan missä lukea niin ettei asento ole ihan paska, ja missä ei unikaan pääse salaa yllättämään! :D Maailman paras ostos toi parvekekalustesetti!

Huomenta siskoseni! :) Määkin löysin juuri sellaisen dataamisasennon, jossa ei satu mihinkään. :jahas: Rupiaako kohta jo jännittämään?

Mää heräsin tänään aikasin, vähän ihimettelin issekkin, että miten mulla on muka näin vähän univelekaa?

Itsehän heräilin joskus ysin jälkeen ja kummastelin samaa. Ajattelin et oisin kuitannut viiden päivän univelkaa nukkumalla ainakin puoleen päivään, mut..

olisin takuulla lämmenny! :D

Mulla on sellainen harhainen käsitys et joku lämpeis ihan siksi kun oon niin kiva poitsu kaikinpuolin. Mut noinkohan tuo riittänee mihinkään etenkin kun katsoo millaista kilpailua on..

Mulla on sellainen harhainen käsitys et joku lämpeis ihan siksi kun oon niin kiva poitsu kaikinpuolin. Mut noinkohan tuo riittänee mihinkään etenkin kun katsoo millaista kilpailua on..

No oothan sää kiva poitsu kaikinpuolin. :) Plussaa myös siitä, jos tarjoilet hieronta-asiakkaille lätkäsalmiakin hieronnan jälkeen! :D

Vihaan hyttysiä! :( Miten voi olla et koko kesänä on pistäny yhteensä ehkä viisi hyttystä ja nyt yhen yön aikana about 20 :D sais kuolla sukupuuttoon kaikki........

Hitto kun jaksaisi alkaa purkamaan fillaria kun keskiö tai napa naksuu siinä. Tosin eipä mulle ole erikoistyökaluja tai tarkkaa tietoa miten purkaa mutta ei se varmaan liian iso duuni ole.

Miksei mulla voi olla astianpesukonetta:itku:
Hirvee tiskivuori tervehtii keittiössä.

Hitto kun jaksaisi alkaa purkamaan fillaria kun keskiö tai napa naksuu siinä. Tosin eipä mulle ole erikoistyökaluja tai tarkkaa tietoa miten purkaa mutta ei se varmaan liian iso duuni ole.

Hiljattain vaihdettiin mun fillariin keskiö, niin siihen tarvi erikseen ulosvetäjän että sai kammet irti. En tiedä sitten onko kaikissa fillareissa sama homma.
Hirvee paini oli kyllä että sai sen vaihdettua, toivottavasti sulla menee helpommin.

Oh jesus, en rehellisesti sanottuna tierä onko musta pelaahan tänään. Yläkroppa hellänä eilisen hieronnan jäläkhen, ja jalat hädin tuskin kävelykunnosa.
LLCJ voisin kohta palkata sut!

Back
Ylös Bottom