Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh, ei voi olla totta miten paljon vituttaa. Miten kaikki voi mennä näin päin persettä vaikka kaikkensa yrittää?

Kaikki vaan tuppaa välillä olemaan paskaa, paitsi kusi. Sitten muistaa taas iloita pienistä asioista, kun olo helpottaa...:arvi:

Kaikki vaan tuppaa välillä olemaan paskaa, paitsi kusi. Sitten muistaa taas iloita pienistä asioita, kun olo helpottaa...:arvi:

Olispa niin helppoa. Kyllä tässä on pienestä pitäen totuttu kaikkeen mahdolliseen paskaan, mm. isä hakkaa itseni pikkukersana ja äidin sairaalakuntoon useaan kertaan ym. Nyt ei vaan enää jaksais yhtään mitään ylimääräistä paskaa. Joku raja se on munkin säkissä.

Olispa niin helppoa. Kyllä tässä on pienestä pitäen totuttu kaikkeen mahdolliseen paskaan, mm. isä hakkaa itseni pikkukersana ja äidin sairaalakuntoon useaan kertaan ym. Nyt ei vaan enää jaksais yhtään mitään ylimääräistä paskaa. Joku raja se on munkin säkissä.

Jep.

Elämä pyllistää välillä. Täällä et varmaan liiemmälti halua ruotia, mutta pidähän huoli, jotta saat asiat puhuttua halki. Muuten tuppaavat kasaantumaan ja sitä kautta vaan ahdistus kasvaa...

Voit tulla pieksee mua!

Jep.

Elämä pyllistää välillä. Täällä et varmaan liiemmälti halua ruotia, mutta pidähän huoli, jotta saat asiat puhuttua halki. Muuten tuppaavat kasaantumaan ja sitä kautta vaan ahdistus kasvaa...

Joo, en periaatteessa halua ruotia. En ole ennenkään ruotinut. Nyt alkaa vaan olla aika vähissä ihmiset keiden kanssa ylipäänsä puhua syvällisiä. Kaikki kusee naamaan. No kaverit on ja pysyy, mutta eipä se paljon lohduta. Ihan vitun sama. Kaippa mä tarvisin jotain psykiatria. Alkaa olla vähän myöhäistä sellaisille. Heh. Vittu mitä paskaa tää elämä loppujen lopuksi on. Vitunmoista kärsimystä ja taistelua siihen asti että on niin vanha, ettei jaksa enää edes ajatella sitä kärsimystä ja paskaa. Mun olis pitänyt syntyä 2000 vuotta sitten, olisin kuollut nopeasti sotatantereella tai tappanut ihmisiä aggressiooni.

Kuinka vitun säälittävää tääkin on. Pakkis on ainoa asia minkä kautta mä pystyn purkamaan paskaa oloani tähän aikaan. Voi vittu.

Kuinka vitun säälittävää tääkin on. Pakkis on ainoa asia minkä kautta mä pystyn purkamaan paskaa oloani tähän aikaan. Voi vittu.

Ei ole säälittävää. Parempi täällä, kun nakkarilla...;)

Ei ole säälittävää. Parempi täällä, kun nakkarilla...;)

Niinno selkäänihän mä sielläkin saisin. Ei oo ees viinaa kotona. Vittu mitä paskaa. Miten voikin olla näin turhautunut ja paska olo. Niin voimaton olo. En tiiä miten tästä jaksaa enää mihinkään.

Niinno selkäänihän mä sielläkin saisin. Ei oo ees viinaa kotona. Vittu mitä paskaa. Miten voikin olla näin turhautunut ja paska olo. Niin voimaton olo. En tiiä miten tästä jaksaa enää mihinkään.

Ei aina tarvii jaksaa. Joskus pitää pysähtyä.

Sellanen vitun liirumlaarum, että nousee se aurinko huomennakin jne...Ei johda mihinkään. Ensimmäinen askel kohti ongelman ratkaisemista on sen tunnustaminen...Nyt otat sitten asiaksesi hoitaa itsesi kuntoon...Menet sitten vaikka ammattilaiselle. Ihan sama, kunhan teet jotakin..Se on PÄÄasioissa aika tärkeää.

Ei aina tarvii jaksaa. Joskus pitää pysähtyä.

Sellanen vitun liirumlaarum, että nousee se aurinko huomennakin jne...Ei johda mihinkään. Ensimmäinen askel kohti ongelman ratkaisemista on sen tunnustaminen...Nyt otat sitten asiaksesi hoitaa itsesi kuntoon...Menet sitten vaikka ammattilaiselle. Ihan sama, kunhan teet jotakin..Se on PÄÄasioissa aika tärkeää.

Niin. Eiköhän tää tästä selviä ilman ammattilaisiakin. Toivottavasti. Kiitti vaan pyssy, onpahan edes joku jolle avautua keskellä yötä :D. Vittu kun vituttaa.

Niin. Eiköhän tää tästä selviä ilman ammattilaisiakin. Toivottavasti. Kiitti vaan pyssy, onpahan edes joku jolle avautua keskellä yötä :D. Vittu kun vituttaa.

No Probs...Täytyyhän yökyöpeleiden välillä haastella vakaviakin !!

Välillä on helppoa avautua turvallisesti nimimerkin takaa ja tuntemattomalle !!! :D

Mulla itsellä on ystävätär, joka on neuropsykologi. Hänen kanssaan on hyvä keskustella...Ja säästän paljon rahaa...

EDIT : Tämä helpottaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yöpyssylogi

Ihmisillä on välillä tapana avautua mulle IRL...Osaan ehkä kysyä niitä oikeita kysymyksiä?.:rolleyes:

Mitäs Rasputin muuta? Yöpalat jo vedetty??

Mua ei saa vakavoitumaan niin pitkäksi aikaa, että ehtisin ketään neuvomaan.

MUTTA... Tsemiä Henki.

Sitten niihin syvällisiin asioihin. Riemurasian kuvat ei näy ja meikäläinen haisee aivan saatanan pahalle.

Sitten niihin syvällisiin asioihin. Riemurasian kuvat ei näy ja meikäläinen haisee aivan saatanan pahalle.

Et oo taas pessy ittees...Hyi hyi haiset silakalle. Sehän on se pikkuinen kala, joka haisee pillulta !

Tätä mää aina siteeraan vaimolle.

-WM_strip_2008-09-12.gif

No niin. Aika rupeaa olemaan time...

...Ötyjä vaan kaikille tasapuolisesti ! Tää lähtis.:zzzz:

Back
Ylös Bottom