Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toimii!!

Ja tortillaa naamariin :kuola:

Perkele mä mietin että miten toi kuullostaa tutulta mut sit kilahti päähän! :D

Heh mut melkein tyrmättiin treeneissä. Löin 1-2 kulkien eteenpäin ja juoksin suoraan kaverin koukkuun. Näin tähtiä ja silmissä sumeni, ihan kuin olisi kaikki valot sammutettu. Ei kuitenkaan mennyt jalat makarooniksi tai mitään. En jättänyt edes sparrierää kesken.

YLLLÄTYS että aurinko meni pilveen ku mulla loppu duunit ja kaikki pakollinen stuff, ollaa sitte valkosia koko kesä ni ei vahingossakaa talvella erotu lumihangesta.... :jahas:

Illalla ois työpaikan kemut jossain skumppabaarissa, meinasin että en lähe mutta pomo kävi tänää työpaikalla ja lähes pakotti mut menemään sinne. Ilmasta viinaa ja salaattia, mutta seurasta en tiedä kun en tunne ketääännnn koska meiän poppoosta ei kukaan sinne mene. Pakko varmaa käydä naamaa näyttämässä naamaa ja tsekkaamaassa että minkälaista porukkaa siellä oikein on :) Salillekkin pitäs vielä mennä reeenailee. Melkee rupee menee hermo tähän kuumuuteen!

Niin, mutta edelleen kuumuus on kaiken A sekä O. Jos kaksi kuumaa yhdistää niin sehän on kaksin verroin parempi.

Nii no jos sen noin näkee.. :D Mä lähen nyt lisäämää tätä hien määrää salille, koska nyt virtaa vasta semmonen pieni puro selkää pitkin. Tavotteena ois vähintää niagara, mutta jos oikee reeenaaan kovasti ni tsunamivaroitus on luvassa. Ilmastointi ois aika jepa!

Mä taidan vielä malttaa vähän siivota ennen tissitreeniä. Örgh.

Mäkin haluun tehä noin. :D

Counterfeith...eihän toi vaan ole sun corolla...:jahas:

Ja ne pakolliset lämpötilat, ulkona +28, sisällä +22. Lisää näitä kelejä.

male31-male-smiley-whistle-smiley-emoticon-000073-large.gif

sidukka auki ja nyt kohti skålia ja kemuja. jännää ku ei tunne ketää, mua ei varmaa päästetä ees sisää t. jebou bussipysäkiltä

Back
Ylös Bottom