Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaverin polttarit. Nyt kyllä nappaa... Vois nauttia hieman virvoketta, niin ehkä se alkaa nappaa. :jahas:

Töitä töitä.. napostelee kyllä erittäin paljon näillä keleillä.

Älä huoli, tänään sataa. Oon nimittäin tilannut sadetta alkaen klo 12 :)

Puolen tunnin päästä pitäisi lähteä hienostelemaan ja myymään hienoja viinejä ja hienoa ruokaa. Yöllä saa onneksi laittaa lävistykset takas naamaan ja shortsit jalkaan ja myydä hienostelematonta bisseä. Oon innoissani töistä, tekeekö se musta ihan nolifen?

Tänään oli hierontapäivä, enkä tietenkään muistanut ottaa särkylääkettä ennen sitä. Ja nyt särkee. :D
Selästä paineltiin lukkoja ja mun yläkroppa oli kuulemma ihan jumissa, jopa mun pikku käsien kaikki lihakset oli ihan tukossa. Muuten olin ihan tyytyväinen tuohon hierojaan, ehkä tuo ammattiryhmä ei ole ihan läpeensä paha. :D Harmi vain, että hartiat ja niska jäi aika vähälle huomiolle, ne on vieläki ihan kivikovat.

Rakastuin muuten vähän. Kukaan ei oo ikinä aiemmin hieronu mun niskaa niin, että makaan selälläni ja hieroja istuu ja käsittelee niskaa. Saiskohan pelkästään tuota niskansilittelyä varattua esimerkiksi tunnin aikoja?

^ Olitko ekaa kertaa hieronnassa? Saattaa olla paikat aika hellänä tytöllä huomenna. Muistahan juoda paljon vettä ja jotain pientä venyttelyä & liikettä kevyesti niin lähtee kuonat kunnolla liikkeelle.

^ Olitko ekaa kertaa hieronnassa? Saattaa olla paikat aika hellänä tytöllä huomenna. Muistahan juoda paljon vettä ja jotain pientä venyttelyä & liikettä kevyesti niin lähtee kuonat kunnolla liikkeelle.

Ei ollut eka kerta, kävin pitkään kerran kahdessa viikossa hierotuttamassa isseäni, mutta sitte musta tuli niin kiireinen, että on ollut huippupitkä tauko. :s
Kiitos muuten, että muistutit juomisesta, oon nyt vanhempieni luona ja unohan jostain syystä aina juoda täällä. :D

Mietin tässä kovasti, pitäisköhän sitä tankkausmättöpäivän tänään. Miinuksilla oltu vasta pari kolme viikkoa eli sikäli ei mitään akuuttia tarvetta vielä olisi, jos noin nyt hyötyä ajatellaan. Mutta pääkopalle vois tehä hyvää. Mitä sanoo elly?

Mietin tässä kovasti, pitäisköhän sitä tankkausmättöpäivän tänään. Miinuksilla oltu vasta pari kolme viikkoa eli sikäli ei mitään akuuttia tarvetta vielä olisi, jos noin nyt hyötyä ajatellaan. Mutta pääkopalle vois tehä hyvää. Mitä sanoo elly?

Elly sanoo kyllä! Parempi mättöillä aina välillä, ennenkuin järki lähtee ja motivaatio kärsii. Mitä syöt, jos päätät tankata? :)

HCBB? Bodymunkkeus? Tuntemattomia termejä tälläselle sunnuntaipumppailijalle ;)

Noo tankkailen varmaan aika ujosti tänään. Aloitan tässä nyt 160g täysjyvänuudelilla & 200g kanasetillä. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

[e] Vähintään pari subia täytyy kans kiskasta :kuola: HunajakauraKanaTeriyakiTuplalihallaExtraPekonillaSouthwestsoosillaJaKaikillaHerkuilla :kuola:

Noo tankkailen varmaan aika ujosti tänään. Aloitan tässä nyt 160g täysjyvänuudelilla & 200g kanasetillä. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Mää luulin oikeesti, että sulta tulee joku 17 pullaa, pussi sipsejä, pizzaa ja 2 mäkkiateriaa -avautuminen! :D
No, en sitten voikkaan kirjoittaa uutta Elli :haart: pallo -postia. :c

^ Makeista en niin paljoa välitä, mutta tollaset pizza/kebab/grillisafkat/subi mätöt onkin sit mun heikkous. Eli varmaan suht koht puhtaista lähteistä tankkailen. Tosin pitää kattoa mitä kaupasta tarttuu mukaan kun siellä pyörähtää. Ikävä tuottaa ellylle pettymys :(

Jahas, tunnin päästä olis lähtö subille w/ LLCJ ja vielä muutama haarukallinen tätä kananuudelimössöä jäljellä. Saattaa kohta vähän turvottaa.

Back
Ylös Bottom