Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin terassilla kolme todella kännistä akkaa jotka kilpaa kehuivat kuka on kaunein/laihoin (yksi oli niin laiha etten ole koskaan nähnyt niin laihaa naista livenä, kaikki näytti "kauniilta" venäläisiltä metamfetamiinin käyttäjiltä + maksullisilta). Sitten ne möyrysi terassilla kolmestaan pöydän alla, sekoili ja huusi, ja kun joku mies meni kysymään onko kaikki ok niin yksi näistä ihanista leideistä huusi täysiä "Älä kyttää mun ämmien pilluja!"... Tämä selvä :rolleyes:

Kyllä suomalainen känninen akka on jotain todella kaunista ja seksikästä. Paras näky ikinä.

6min niin sieltä joko tulee puhelu tai ei, jos ei niin meen koisiin. :D Enpä mä kyllä muutenkaan ois saanu unta niin, ihan sama.

Edit. Vois mennä töihin vaikkei siellä ookkaan mitään mulle.

Olipas hanurista. Selvinpäin baariin ja just ku sai jonkulaisen kännin päälle niin paikka meni kiinni. Nyt on sitte liian kuuma nukkumiseen, joten joutuu täällä pyörimään :jahas:

olipa taas hyvä aika shokkiuutisille :(
Nyt kyllä putos maa jalkojen alta, tullut pari tuntia laatattua....
Nyt kun sais jostain viinaa tai edes jotain, ei vittu, nyt ei kestä.. :(

Huomenta söpöläiset! :) Leppoisan lämmin päivä näyttäis olevan tuloillaan ja eikun paskaisiin sisähommiin taas.. että meneekin hyvin hukkaan nää helteet. Hikoilla tosin saa senkin edestä :jahas:

Huomenta söpöläiset! :) Leppoisan lämmin päivä näyttäis olevan tuloillaan ja eikun paskaisiin sisähommiin taas.. että meneekin hyvin hukkaan nää helteet. Hikoilla tosin saa senkin edestä :jahas:
Huomenta vaan, itellä työpäivä jo pulkassa, ei mene helteet hukkaan :dance: Tosin kyllä tuo lehdenjako on perseestä viikonloppuyönä keskustassa......

Pläppäpäää, hooomenta. Mä lähden duuniin ja sitte heti töiden jälkee asettelen valtavan ruhoni mukavasti viltin päälle tuolla puistossa ja aloitan ihon ruskistamisen! :D Parempi vaa ois että se aurinko paistaa vielä iltapäivällä.. Viimeks ku piti mennä ottamaa brunaa ihoo ni eiköhän sillo just ukkostanu ja satanu.... :( Ja muuten oon aina töissä :D

Back
Ylös Bottom