Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei kertokaas kun en tässä aivopieruni keskellä muista, kuinka helvetissä ignooraan käyttäjän pakkiksella niin, ettei mun tartte enää lukea sen viestejä?

Homma seis. Löysin jo, aaaaah, ihanaa. Ehkä nyt voin elää taas trollitonta pakkiselämää :D

Menet kys. henkilön profiiliin ja siellä vasemmalla on lista josta voi valkata add person to ignore list.

Hidaaaaaaassssss.

Ignore on tosikoille. Kyllä Pakkiksesta pitää nauttia rölleineen päivineen.

No ku olis edes hyvä rölli! Mutta kun on ihan paska rölli :D Eka ihminen muuten ikinä jonka ignoreen laitoin. Ja omista asetuksista pystyy ihmisen laittaan ignoreen ilman että tarttee ko. henkilön profiiliin mennä.

Tilipitappi tippi tappi, tilipitappi tippi tappi...

No ku olis edes hyvä rölli! Mutta kun on ihan paska rölli :D Eka ihminen muuten ikinä jonka ignoreen laitoin. Ja omista asetuksista pystyy ihmisen laittaan ignoreen ilman että tarttee ko. henkilön profiiliin mennä.

Kiusaako se rölli meidän Kairaliinia? :)

Poissa ovat perinteiset röllit, nuo lapsuuden sankarit, jotka ovelasti ujuttautuivat joukkoon, kuin esi-isänsä kerran Rölli Riitasoinnun hameen alle konsanaan. Sieltä pikkuisen hameen alta huulia sörkkivät, eivät vielä koko totuutta paljastaneet. Nyt puikataan suoriltaan kuivana hameen alle kakkoseen, eikä edes kerrota vitsejä. Tyhmiä röllejä nykypäivän röllit.

Kiusaako se rölli meidän Kairaliinia? :)

Ei kiusaa, se on vaan muuten vaan todella typerä :) Mutta kiitos, muru, huolenpidosta. Mä pärjään ;)

Sain selvitettyä jotain asioita jotka vaivas mua tänään ja nyt on vähän tyhjä olo. Vähän sellainen fiilis kuin olisi saanut kirjan luettua loppuun. Mitähän sitä sitten tekisi?

Ei kiusaa, se on vaan muuten vaan todella typerä :) Mutta kiitos, muru, huolenpidosta. Mä pärjään ;)

Hyvä. Piti vain varmistaa. :)

Sain selvitettyä jotain asioita jotka vaivas mua tänään ja nyt on vähän tyhjä olo. Vähän sellainen fiilis kuin olisi saanut kirjan luettua loppuun. Mitähän sitä sitten tekisi?

Etsi jotain uusia selvittämättömiä asioita, jotka vaivaisi sua? Aloita uusi kirja?

Back
Ylös Bottom