Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pizzaan ei ananasta.

Menee vituiksi.

Hitto, tiesin että unohdin jotain....

No ei, tällä kertaa mennään j/liha, tomaattisoossi, pekoni, tomaatti, sipuli, mozzarellaraaste-meiningillä. Päälle vähän tuoretta korianteria, näön vuoks.

Töisä taas tänäänki 8.45-19.45 plus matkat kun ei mahda jaksaa olla pidempään. Huomenna pitäis olla viimeinen duunipäivä ennen kolmen viikon lomaa mutta paskanvitut nää hommat ei valmistu siihen mennessä. Joutunee ens viikolla kökkimään koneen ääressä joko etänä tai konttorilla. Noh, huomenna edes se Maidenin keikka niin joku rikkoo tään arkipaskan. Ainiin, tämä ei ollutkaan vitutusketju. No tulihan tässä jotain positiivistakin :).

ps. Jollekki hyvä paikka hellan ja nyrkin välistä nyt. Ole nopea, soittaja voi olla voittaja!

Nyt on maailman huonoin tekosyy olla tulematta, sillä mulla on öljyn vaihto kesken mopossa :( Ja huomenna reissuun lähtö.. Ens viikolla revanssi? E: Miksi sun luokse on niin pitkä matka, +300km :D
Mun makruloodassa on vähemmän makaronia ja enemmän sattumia. Laitoin paljon sipulia ja jauhelihaa, vähän paprikaa ja makaronia. Nomnom, tuli hyvää. Jäit paljosta paitsi!
Välimatkat sux. Mihis matka? :) Öljynvaihto on tärkeetä hommaa!

Höpsö, miksi sie luulet että täällä porukka heittelee kutsuja puolin ja toisin? Homma meneee niin, että eka tsekataan että kohde asuu mahdollisimman kaukana ja sitten heitetään joku vastustamaton kutsu: "Tuu Pyr0 syömään mun ihanasti tekemää kirsikkakakkua" ja toivosta ihkuen Pyr0 katsoo neidin profiilia ja huomaa hänen asuvan Hangossa. Tämä skenaariohan ei ole kyllä koskaan mun kohdalla päteny, mutta asunkin niin lähellä kaikkia.
:lol2: Hahah, ihana!

Jepaaaa mä saan viimestään viikonloppuna punaruskeen tukan! Upeata :) Shoppailin tänää ja nyt tuli hirvee shoppailumorkkis, järkyttävää, vaikka rahaa meni alle 50e...
Jos sitä vaikka salille vääntäytyis vähä haukkaa kasvattamaa jälleen kerran, ihan vaa ton shoppailun vastapainoks

1.5kk nykysessä duunissa takana ja etsin jo uutta duunipaikkaa :D

No, onneks koeajalla voi lähtee lätkimään ASAP kun löytyy parempi duuni. Tänään taidan ottaa yhden oluen kun sairaslomalla olen eikä töihinkään tarvitse huomenna mennä.

Pakko tyyppailla tota Fuller'sin Discoveryä, en oo vaaleita litkiny pitkään aikaan ja ton blonde alen kuvaus oli vähintään mielenkiintonen.

Jepaaaa mä saan viimestään viikonloppuna punaruskeen tukan! Upeata :)

Todellakin :kuola:

Tunti potkimista takana, ei kolahtanut kuin kerran polveen pahemmin eli aika win-win siis! Vähän hapottaa kun salilla on varmaan lähemmäs 40C ja kaloreita on tullut tänään joku 1500 :D Noh, kyllä tässä vähän kiristyykin!

Toivottavasti kyseessä on platoninen suhde. :lol2:

Vaikka mulla pallo tuossa eteisessä köllöttääkin, niin kyllä se vielä sängyn ulkopuolella on pysynyt! :D

Voi hitsi, mun polovet on ihan syöty! Ihan vierivieressä ötökänpistoja, aika karun näköistä. :s Ja nyt kutkuttaa! Jos kokeilee silittää sormella, niin se iho on siitä ihan muhkurainen.

Back
Ylös Bottom