Mielessä kävi huilata pe-su, mutta tulin järkiini ja päätin huilata vain perjantain ja lauantain. Lauantaina voi kyllä olla pakko jotain tehdä, mutta yritän pitää pääni kylmänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No illalla? :D Tai en mie tiedä. Eikös tuo maantiekiitäjä pitänytkään paikkaa sängyssä? :D Miks muuten pitää tehdä töitä ennen jatko-opiskelua?
Tänää olin jo lähtemässä opiskelee lentoemännäks ku sain töissä semmosen päähäni, poliisikouluu meinasin vähä aikaa sit laittaa paperit vetämää ja ensihoitajan duuni on kans käyny mielessä. Tänää aattelin et must tulee graafinen suunnittelija, mut ei ei eiii. Liikunnanohjaajaks voisin kans ruveta. Ammattikoulussa aikanaa soitin vikalla kesälomalla opettajalle ja anoin välivuotta, olisin lähteny Italiaa hevosenhoitajaks mutta ois tullu vaa kenkää koulusta ni en mie uskaltanu :D Iltaa poijjaaat! Miten menee?
Teenpä just hyytelö(viina)kakkua Darth Vader-kakkumuottiin. :D
Teenpä just hyytelö(viina)kakkua Darth Vader-kakkumuottiin. :D

Olin ala-asteella koulunkäyntiavustajana (liikunnan lähinnä) niin opettajanhuoneessa
kuulin tuon reseptin eräältä kakkumestarilta -Ei tullut vaan koskaan testattua :D
Edit. Tuollainen kakkumuotti on kyllä saatava ;)
Et oo ennen mansikkakuumeesta kuullut?
Täytyy tässä nyt pysähtyä ja miettiä ja mitä oikeesti haluu tehä, oon niin tuuliviiri että oli pakko luvata itellee että asun edes vuoden, mielellää 2 vuotta samassa asunnossa. On ollu niin koditon olo ettei mitää järkee, vaihdellu asuntoo 2kk-6kk välein parin vuoden ajan. Ja täytyy lainan loppu maksella pois, siihen ei kyllä paria vuotta mene mutta kuitenkinTänää olin jo lähtemässä opiskelee lentoemännäks ku sain töissä semmosen päähäni, poliisikouluu meinasin vähä aikaa sit laittaa paperit vetämää ja ensihoitajan duuni on kans käyny mielessä. Tänää aattelin et must tulee graafinen suunnittelija, mut ei ei eiii. Liikunnanohjaajaks voisin kans ruveta. Ammattikoulussa aikanaa soitin vikalla kesälomalla opettajalle ja anoin välivuotta, olisin lähteny Italiaa hevosenhoitajaks mutta ois tullu vaa kenkää koulusta ni en mie uskaltanu :D
Iltaa poijjaaat! Miten menee?
Täältä....
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog...t=Star Wars: Darth Vader&tc=PULLDOWN_00FUNBAR
...tuollanen...
..ja täältä ohjeet.
http://www.myscienceproject.org/j-shot-3.html
Tä, kaikkiko ne vetää olutta tänään?