Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin ihan mietttii et missä välis olin eilen aurinkoisin fiiliksin liikkeellä, illalla ainakin vitutti. Tai sit heittäydyit hieman sarkastiseksi.. plää, en oo vieläkää siirtäny itteäni salille. Kelasin vaa elämää ihan yleisesti töissä lähes koko päivän. Ja kaikkee että mitä tekis mieli tehä ja semmosta. Sit vaa masennuin ku on pakko painaa duunii viel pari vuotta ennenku voi lähtä opiskelee tms :D Enkä tykkää tästä työstä enää niin paljo ku ennen, vaikka tykkään siis tosi paljon mutta se intohimo ja omistuneisuus on hävinny vähä. Tarvin semmosen työn missä tapahtuu koko ajan koska sellasta jaksan vaikka 24h putkeen :D
Impossible says I!mansikoista ähky ja kuume?!Impossible says I!
mansikoista ähky ja kuume?!![]()
Been there, done that...
No illalla? :D Tai en mie tiedä. Eikös tuo maantiekiitäjä pitänytkään paikkaa sängyssä? :D
Et oo ennen mansikkakuumeesta kuullut?mansikoista ähky ja kuume?!Impossible says I!
^^^ No, reisiä ja lonkkia nyt voikäsitellä hellin käsin.. ne kun on sen verran herkät fileet kuitenkin - Tää varmaan luettais etuoikeudeksi mulle, mut ehkä kahvit voisit tarjota? Kunhan et mitään huoltoasemalaatua..
Et taida kovin rahoiksi pistää tuolla hieromisella, jos näin menettelet? :D
Tuossa sivussahan mä noita oon tehnyt ja varsin taannehtivasti kun välillä tuli oltua sen verran huonossa kuosissa ettei hieronnat tulleet kysymykseenkään muuten kuin asiakkaan roolissa.Miksi ei oo keksitty pilleriä joka vastais 12h unia... Helpottais niin paljon tätä elämää.

Ja ketut, mie en milhää luopus mun unista :l