Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka helvetti nyt kesällä peittoa käyttää

Sanos muuta. Tuossa 5:30-6:00 aikoihin tahtoo herätä muutenkin kun alkaa olla sen verran lämmin.. Toki voisin peitellä tytön nukkumaan jos se unensaanti nyt siitä on kiinni - Vaaniiko tuo kuolemanpelko useinkin ellya aamuisin vai onko tämä vain joku kielikuva..? :rolleyes:

Nyt ei jouda kun tarviin ite viikonloppuna.. Eikä teudelle arvais Hondaa lainata, saattais vielä pelästyä sitä ylitsepursuavaa voimaa ;)

Meikä herää sängystä aina aamusin niin lakana on tuhannen mutkalla, alapatja on kahvassa ja koko sänky on liikkunut yön aikana n. 10cm ja tyynyt hevonvitunhelvetissä.
Pitäs varmaan joskus vilmata ja kattoo kui paljo riehun ku nukun

Mul on vähä samaa settii että lakanat on solmussa. Kerran olin yhellä mökillä uutenvuonna ja siellä oli mökin parvella semmonen "bb-sänky" eli patjoilla vuorattu koko parvi. Siellä sitte porukka nukku sikin sokin ja päällekkäin, paitsi pikku jebou jonka ympärillä oli ainaki metri tilaa joka suuntaa :( Kuulemma potkin ja muksin kaikkia ihan järjettömästi jotka yritti linnottautuu vieree :D

e..

Ja nyt rupes oikeesti tekee mieli moottoripyörää, saiskohan jostain jonku pikalainan korttia ja pärrää varten? Ja pikakurssin semmosen ajamisee. Kai se riittää että osaan autoa ajaa, ja skootteria. Ja on mulla kuorkki korttiki.. Hmmm... Tai sit pääsen helpommal jo joku vie mut pikku ajelulle pärräl :D

>Pikakurssi
>painat kaasua, mopeti kiihtyy
>painat jarrua, mopeti hiljentyy.
>väännät tankoa, mopeti kääntyy
>jos mopeti yhtäkkiä sammuu, tarkista bensa.
Now go forth and drive!

Ephe mie en valittais Hondan ylipursuavasta voimasta. Anna vain lainaa mulle. :)

Mopetisääntö no.327 - älä nukahda mopetin päälle, ojan pohjalta tarttuu nii maan perkuleesti heinää jalkatappeihin ja sit kysellään vaikeita ku kotio pääsee.
Mopetihuomio, osa 3 - myös nelosvaihteella voi ajaa koko matkan kotiin, jos vaihdepoljin tipahtaa matkalla...

edit. Nyt tuli ikävä vanhaa Tunturia ja elämäni kesää sen selässä :haart:

Sanos muuta. Tuossa 5:30-6:00 aikoihin tahtoo herätä muutenkin kun alkaa olla sen verran lämmin.. Toki voisin peitellä tytön nukkumaan jos se unensaanti nyt siitä on kiinni - Vaaniiko tuo kuolemanpelko useinkin ellya aamuisin vai onko tämä vain joku kielikuva..? :rolleyes:

Oikein kuumalla mulla on peittona pussilakana, talavella sitte peittokasa! :) Haha, kyllähän tuo kuolemanpelko välillä aamuisin tulee jos oikein väsyttää, mutta siis todellakin kielikuvana vain tarkoitin. Mää puhun yleensä tosi dramaattisesti kielikuvia käyttäen, demonstroiden ja eri henkilöiden ääniä matkien jne, eli ei syytä huoleen. :D

ps. Kyllä peittely ja pieni silittely aina helepottaa unensaantia! :)

Hitsin pälli hyttynen, puri mua sääreen! :c

Back
Ylös Bottom