Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Partsikalusteet ostettu, löyty alennuksesta myös ihan kiva huppari. Kiva kun alet on sen 30% ja henksuale vielä 15% päälle. Maistuu! Keskustassa jätskit, terassituopit ja vähän syötävää. Nyt jos lähtis kynnet vielä teettään. Illalla kun viilenee niin kasaan ne kalusteet tuonne parvekkeelle ja ihailen kätteni töitä :)

Ai että, torstaina hakee uus kännykkä :haart:

Onko pakkislaisilla kokemusta nokia n8:sta? Serkulla on toiminu hyvin mut haluaisin kuulla viä vähäsen muita mielipiteitä.

Örgh. Mua piikitettiin tänään ja nyt on käsi vittumaasen arka. Kait sitä vois mopoilla satamaan jiätelöl ja sit takatulles kiäntyä kuapas :D

Kiitos kaikille mielenkiinnosta. Kuvia voi mahdollisesti joskus tulla, jos uskallan. :)
Kiva kuulla, että löytyy luonnollisesta lookista pitäviä miehiä. Itse tunnen erään tapauksen, jonka mielestä nainen on kaunis, kun hän on meikannut tunnin. Öö tunnin? Mää meikkasin tänä aamuna ehkä kolme minuuttia.

Harkitsen tässä lepopäivän ja kevyen treenin välillä. On myös pieni irtokarkkihimo, ja kauppaan on tänään mentävä. :s

elly miks et oo vieläkään kutsunu mua lukemaan sun blogia?!
Haluutko muuten kuulla kuinka ison paarman näin eilen?

Anteeksi Elu, en ole vielä saanut aikaiseksi blogin perustamista. Lupaan yrittää ottaa sen asiaksi viimeistään viikonloppuna! (Tarvin muuten sun sähköpostiosoitteen sitten!)
Tottakai haluan! :D

Mä näin yks päivä niin iso paarman et se ois kyllä voinu purasta tollaselta pikku-elliltä pään irti. Jumalauta se oli iso :wtf: Ahdisteli viel mun Hondaa perkeleen demoni...

Partsikalusteet ostettu, löyty alennuksesta myös ihan kiva huppari. Kiva kun alet on sen 30% ja henksuale vielä 15% päälle. Maistuu! Keskustassa jätskit, terassituopit ja vähän syötävää. Nyt jos lähtis kynnet vielä teettään. Illalla kun viilenee niin kasaan ne kalusteet tuonne parvekkeelle ja ihailen kätteni töitä :)

Makin olin shoppailemassa ja terassituopilla!
Ostin tyovaatteet ja -kengat ja vahan kesavaatteita. Voisin koittaa laittaa noi kaikki kuitit verotukseen, kyllahan tyovaatteisiin kuuluu joskus esim. toppi ja shortsit :rolleyes:

Aurinkorasvaa olisi ehka voinut kayttaa, auringonpaisteessa 15km pyoraily ja parin tunnin terassilla istuminen sai aikaan kivan punoituksen. Taa kylla muuttuu rusketukseksi ihan parissa paivassa, mutta ei ole silti kivaa olla pinkki :D

Mä näin yks päivä niin iso paarman et se ois kyllä voinu purasta tollaselta pikku-elliltä pään irti. Jumalauta se oli iso :wtf: Ahdisteli viel mun Hondaa perkeleen demoni...

Hyi! :s Varastiko se paarma sulta avaimet kädestä ja lenteli naarmuttamaan Hondan kylkeä?

No ei ku se otti siitä kiinni ja lenteli ympääriinsä ja kolhi mennessään ja tipputeli ja pariin kertaan. Ihan tahallaan :( Mut ei siinä vielä mitään, oisitte nähny mitä se teki scanialle :wtf:

Menin leikkaamaan ruohoja yhden aution talon autioon pihaan (joo leikkaan hylätyn talon pihan ruohoja), ja se oli kasvanut läpitunkemattomaksi viidakoksi. Muutenkin se oli keskellä mettää sellanen synkkä paikka ja aivan eristyksissä ja siellä eli ennennäkemättömiä eläinlajeja. Siinä sitten kun köröttelin leikkurilla niin mun jalkani viereen laskeutui valtava paarma! Se oli suurin mitä oon koskaan nähnyt ja mä oon nähnyt jokusen ison paarman hevosten kanssa puuhaillessani (ei, en oo hevosmies). Se oli melkein pikkulinnun kokonen ja näytti siltä ku se olis joku helvetistä karannut demoni. Verenhimoisilla demonisilmillä se katsoi mua silmiin ja mä jähmetyin hetkeksi täysin. Viiden sekunnin hämmennyksen jälkeen mä yritin tallata sen mutta se pääsi pakoon ja sen jälkeen mä laitoin isompaa vaihdetta silmään ja leikkasin loput pihasta aika äkäseen. Btw kai sä oot seurannu treenivideoketjua viimeaikoina? Meehän kattoo.

E: jumalauta ephe pois mun pääni sisältä!
E2: jaa näköjään mun jutut ruohonleikkurini ja ephen hondan tehojen vertailusta ei päätynyt julkaisuversioon. Olin sanomassa, että onneks mun leikkurissa oli vähintään yhtä paljon tehoa ku ephen hondassa. Mutta toi demoniksi kuvailu oli mun ideani.

Elu wanha kunnon copycat :lol2:

En ihmettele yhtään ruohonleikkurisi väkevää voimaa... jos se oli HONDA ;)

Nyt joku, ruoskikaa mua nyt vähän, etten mee karkkiostoksille vaan lenkille!

Lenkille sieltä! :whip:

Edit. Miks mä istun vielä työkoneen ääressä vaikka voisin olla jo fillaroimassa kohti kotia? :david:

Ei helvetti kyl nyt on nostettava perse penkiltä ja lähettävä nauttii tosta ilmasta!!

Jos tänään pitäisi lepopäivän, niin torstaina kulkisi peli hyvin. Jos raahautuisi kauppaan, niin saisi irtokarkkia ja muutenkin huomiselle paremmat eväät töihi, kun ei tarvitsisi selviytyä jämillä.
Jos tänään menisi lenkille, niin se lenkki olisi sitten tälle viikolle tehty, ja siinä saattais vahingossa vaikka kulua kaloreitakin.

Tyhmien kysymysten kerho: Miksi peli kulkee parhaiten aina kahden tai kolmen lepopäivän jälkeen, joita ei viikolla todellakaan ole varaa pitää?

Back
Ylös Bottom