Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritän uskaltaa nyt. :) Huomenna vois käydä punttitreenin tekemäsä... Hitsi kun voi jumittaa pää nyt, en muista onko futisharkat keskiviikkona vai torstaina. Menee reenien suunnittelu ihan läskiksi nyt. Ääh.

Se on hyvä, että joku muukin konttaa kentällä.. Tuntuu siltä, että joka pelissä on tullu makoiltua jossain vaiheessa :D Ja sitten kun ei enään tällä painolla lähdetä räjähtäen eteenpäin niin kaverit nauraa vaihdossa, mutta sitten kun liikkuu niin eipähä tuu kukaa eteen :D

Ja ylityöt ohi, makiat 13h tuli taas sykittyä ja totta perkeleessä se piti alkaa vastustaa loppua kohti, mutta minähän en luovuta..

Haha, loistavaa! Pelissä pitää olla tuollaista kunnon fiilistä. Tässä kovasti odottelen sateita, että saisi liukua mahallaan märkää nurmea pitkin! :D

Pelaatteko te ihan varmasti jalkapalloa? :D Tollanen konttaaminen ja liukuminen kuulostaa jo jefulta!

Rakas Panda. Jalkapalloilijoita on kahta sorttia. On niitä, jotka ottavat pallon jalkoihinsa ja kuin pienet hiiret he väistävät kentällä jokaista pelaajaa, jonka jälkeen syöttävät/tekevät itse maalin. Sitten on myös niitä, jotka kiihdyttävät koko massansa vauhtiin, potkivat palloa voimalla eteenpäin ja pallon perässä juostessaan kolkkaavat heikommat sivuun. Uskon Erikoismiehen kuuluvan näihin jälkimmäisiin.

Itse taas saan jotain perverssiä tyydytystä siitä, että pelissä sattuu ja tapahtuu, eikä se vain ole mitään pikkunättiä hölkkäilyä. Siinä tulee sellainen fiilis, kun olet hikimärkä ja juokset vesisateessa/joku tönii/jne. :D

Rakas Panda. Jalkapalloilijoita on kahta sorttia. On niitä, jotka ottavat pallon jalkoihinsa ja kuin pienet hiiret he väistävät kentällä jokaista pelaajaa, jonka jälkeen syöttävät/tekevät itse maalin. Sitten on myös niitä, jotka kiihdyttävät koko massansa vauhtiin, potkivat palloa voimalla eteenpäin ja pallon perässä juostessaan kolkkaavat heikommat sivuun. Uskon Erikoismiehen kuuluvan näihin jälkimmäisiin.

Mie en oo koskaan nähnyt kuin yhtä sorttia. Ne on sellasia, että kun vastustajan pelaaja sattuu vähän edes vilkaisemaan kohti niin samantien hypätään selälleen ja esitetään vakavasti loukkaantunutta vaikerrusten saattelemana. Jos tuomari ei mene lankaan niin sitten noustaan ylös ja vähän ehkä potkitaan nurmea kiukkuisesti kun joutuu taas pelaamaan sitä palloa ;) Tuo jälkimmäinen vaihtoehto on täysi mahdottomuus kun futareilla ei edes ole sitä massaa kiihdytettäväksi :D Toista se on kun linjamiehet lähtee jyräämään!

Itse taas saan jotain perverssiä tyydytystä siitä, että pelissä sattuu ja tapahtuu, eikä se vain ole mitään pikkunättiä hölkkäilyä. Siinä tulee sellainen fiilis, kun olet hikimärkä ja juokset vesisateessa/joku tönii/jne. :D
Jefua tai rugbya kehiin ;) Siinä saa todellakin töniä ja kaikkea sattuu ja tapahtuu!

Edit. Pari kuvaa!

Jalkapallo

WAAWAA.jpg

Jefu

big_hit_-_football__3_.jpg

:evil:

Söin 3 pientä lautasellista salaattia, pannupitsan kahdessa osassa, pari suklaa patukkaa ja jäätelön. Nyt oon ähkyssä... Mitä mulle on tapahtunu, ennen noi ois ollu aamupalana. Niin ja paino ei oo noussu syömisten takia ollenkaan vaan laskenu viikonlopun jälkeen.. Iltapaino 97.3kg. Jos se huomenna ois noussu. :D

Hihih, minäpäs olinkin tänään ongella! Sain peräti yhden kalan mato-ongella. Virveliä heitin myös aika kauan, mutta ei tullut muuta kuin levää :jahas:

Koivista kyllä taas huomaa että olen maalla. Pieniä palohaavoja säärissä (osui kiukaaseen), mustelmia (kaadoin penkin päälleni, poni puraisi jne.), pikkuhaavoja (kävin sukeltelemassa vanhalla hylyllä ja nirhaisin jalkoja koko ajan johonkin) ja jättimäisiä itikan puremia jalat täynnä... Vaarallista tällanen.

Like a BOSS!!1

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No, minä sanon itseni irti tästä jalkapallokeskustelusta tässä vaiheessa, koska tällaisista "mikä laji on parempi" -tyyppisistä keskusteluista ei ikinä kovin hedelmällisiä tule. :)

Noniin, kahdenkymmenen minuutin päästä pitäisi olla nukkumassa. Täsä pitäisi vielä levitellä kroppaan kosteusvoidetta ja pestä hampaat.
ps. Mua janottaa.

Kyllä se jano lähtee, kuhan vaan käytät tarpeeks kosteaa voidetta.

Jaa-a, herätys 5:40 ja tänään heräsin vähän ennen kahtatoista...
Mitäs radiokanavaa sitä kannattaa kuunnella? Ei ole muutakaan tekemistä töissä..

Back
Ylös Bottom