Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saat sellasen saarnan vielä jos kipeenä treenaat ja saat ittes vielä kipeemmäks! Nii! :D Mitäs tässä, eilen tuli kattoterassilla nautittua hiukan maltaisia juomia ja siitä sitten siirryttyä sisään ja baarin puolelle kun alko ilmat viilenemään. Maltillista juomista niin ei tullu ees krapula. Huomenna sitten kotio vahtimaan kissaa kun äitikarhu lähtee matkoille. Siinä meni mun ens viikon lajitreenit :( Noh, pitää vaan juosta joka päivä niin saa edes jotain tehdyksi :D

Hödu tyst nu! Noei, oot sää sitten herttainen! :)
Mua on ruvennu vaivaahan lenkkikaverin puute. Vedot yms juoksen mielelläni yksin, mutta kerran viikkoon tekisi ihan hyvää juosta pidempi rauhallinen lenkki. Keväällä ne kulki vielä mukavasti, mutta enää mulla ei ole yhtään kiinnostusta juosta tuntia yksin.

Hödu tyst nu! Noei, oot sää sitten herttainen! :)
Mua on ruvennu vaivaahan lenkkikaverin puute. Vedot yms juoksen mielelläni yksin, mutta kerran viikkoon tekisi ihan hyvää juosta pidempi rauhallinen lenkki. Keväällä ne kulki vielä mukavasti, mutta enää mulla ei ole yhtään kiinnostusta juosta tuntia yksin.

Mie oon koittanu kerätä noita lenkkikavereita et ois aina joku, jonka kanssa juosta :D Ei sitä tuu yksin niin lähettyä juoksentelee tuonne mut jos sinne on toinenkin tulossa niin ei voi lusmuilla :D

Mie oon koittanu kerätä noita lenkkikavereita et ois aina joku, jonka kanssa juosta :D Ei sitä tuu yksin niin lähettyä juoksentelee tuonne mut jos sinne on toinenkin tulossa niin ei voi lusmuilla :D

Mulla on väärä sijainti. Aina. Jos täälläpäin joku on mielestään harrastaa liikuntaa, niin se tyyliin zumbaa. Olis kiva oikeasti puhua treenauksesta jonkun kanssa. :D

Mulla on väärä sijainti. Aina. Jos täälläpäin joku on mielestään harrastaa liikuntaa, niin se tyyliin zumbaa. Olis kiva oikeasti puhua treenauksesta jonkun kanssa. :D

Onhan zumbakin liikuntaa hei! :D Kyllä se kato tuosta kun lähet opiskelemaan johonkin yliopistoon tms. niin tulee siirryttyä isommalle paikkakunnalle :D

Onhan zumbakin liikuntaa hei! :D Kyllä se kato tuosta kun lähet opiskelemaan johonkin yliopistoon tms. niin tulee siirryttyä isommalle paikkakunnalle :D

Odotan kyllä niin kovasti, että pääsen isompaan kaupunkiin. Oon muutamasta potentiaalisimmasta kaupungista jo tsekkaillu kivoimpia asuinalueita! :D

Odotan kyllä niin kovasti, että pääsen isompaan kaupunkiin. Oon muutamasta potentiaalisimmasta kaupungista jo tsekkaillu kivoimpia asuinalueita! :D

Tänne vaan! Mä en kyllä tiedä mitään kivoja asuinalueita täällä, vaikka mäkin luulin muuttavani mukavalle alueelle kun muutin nykyiseen kämppääni.
Mä voin esitellä sulle salin, jossa käy paljon isoja ja vahvoja miehiä sekä naisia ja jotkut naisista ovat myös sellasia fitness-mallisiakin. Jalkapallonpeluuseenkin on paljon mahdollisuuksia ja treenauksesta sä voit jutella mun kanssani. Mä vannon, että sä kyllästyt treeneistä puhumiseen ennen mua, oli laji mikä tahansa (mutta etenkin puntti).

Haha, ei ne alueet ole koskaan sitä, mitä niistä sanotaan :D Munkin reviiriä monet väittää jotenkin vaaralliseks osaks Helsinkiä mut ei täälläkään koskaan mitään tapahdu :D Ne on vaan nuo kaikkea säikkyvät ihmiset, jotka näkee ryöstäjiä varjoissakin :lol2:

Pitäs kehittää ens viikolle neljän päivän juoksuohjelma, vois vetää ittensä täysin piippuun kun pääsee joka ilta saunaankin :D

tulkaa joku lopettamaan mun kärsimykset... :(

Mie lopetan ne näin etänä! Lyöt pannulle pekonia sen parisataa grammaa paistumaan, otat ison lasin jääkylmää maitoa ja vedät sen ykkösellä alas. Sitten mutustelet ne rapeat pekonit ja huuhtelet alas toisella lasilla maitoa! Sit voitkin lähteä vaikka kyykkäämään :rock:

Mie lopetan ne näin etänä! Lyöt pannulle pekonia sen parisataa grammaa paistumaan, otat ison lasin jääkylmää maitoa ja vedät sen ykkösellä alas. Sitten mutustelet ne rapeat pekonit ja huuhtelet alas toisella lasilla maitoa! Sit voitkin lähteä vaikka kyykkäämään :rock:

Söin jo. Iso virhe, ei muutako paheni olo..

^^ ei siitä tuu yhtään levännyt olot. Krapulainen olo tulee jälkeenpäin. JA darra löytyy jo..

Oon ollu hereillä seittämästä asti, kun en pysty nukkumaan kännissä oikein.

Itsehän aloitin aamun kylpytakki päällä puolentunnin käsitreenillä. Treenin aikana loaderiksi nautin 3 kpl 0,5l Saku originaalia ja palkkariksi pari Coronaa. Pumppi oli yhtä kova kuin tuleminen ja tuleminen se vasta kova onkin..

Back
Ylös Bottom