Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon niin vanha ja väsynyt, että kahden siiderin ja yhden kaljan jälkeen alkoi jo vieraat vituttaa ja kun muut lähtivät baariin, jäin kotiin lukemaan kirjaa :D. Eilinen menikin sitten muuttolaatikoiden parissa.

Ehkä sitä keski-iän lähestyessä oppii uudestaan ryyppäämään.

^^ Mun käy sun valintaa kateeksi, ainakin nyt... :D
Mitäs ihmisillä tänään suunnitelmissa? Krapuloinnin lisäksi...

Pitäs tonne kalasatamaan lähtee häätään noita kerjäläisiä...

Ei vaan, Foo Fighters siellä tänään soittelis niin olis tarkotus kyseinen orkesteri käydä livenä katsastaan :)

Josko tänään yhden oluen jois tai lasin viiniä kun koko juhannuskin meni ihan palkkaria kitatessa ja vaimokkeen kanssa jumpatessa, salilla siis! Tais muuten olla jopa jonkin sortin pyhäinhäväistys tuo juhannussauna kun juomana sielläkin oli vissyä. No oli ainakin aito koivuvihta matkassa.

Sitä on selkeesti parannuttu jo eilisestä jos ollaan jo palloa potkimaan menossa :D

Maltillisesti kun juo niin ei tuu ees krapulaa. Kantsis opetella Counteri :D

Sitä on selkeesti parannuttu jo eilisestä jos ollaan jo palloa potkimaan menossa :D

Tai sitten vaihtoehtoisesti ollaan niin pässinpäitä, että mennään siitä huolimatta? :D

Ei mulla oo oikiasti kurkku ku vähän kipiä. Kyllä tämä tästä. Kanske.
Vois välipalaa essiä. Mitä Pandalle kuuluu? :)

Tai sitten vaihtoehtoisesti ollaan niin pässinpäitä, että mennään siitä huolimatta? :D

Ei mulla oo oikiasti kurkku ku vähän kipiä. Kyllä tämä tästä. Kanske.
Vois välipalaa essiä. Mitä Pandalle kuuluu? :)

Saat sellasen saarnan vielä jos kipeenä treenaat ja saat ittes vielä kipeemmäks! Nii! :D Mitäs tässä, eilen tuli kattoterassilla nautittua hiukan maltaisia juomia ja siitä sitten siirryttyä sisään ja baarin puolelle kun alko ilmat viilenemään. Maltillista juomista niin ei tullu ees krapula. Huomenna sitten kotio vahtimaan kissaa kun äitikarhu lähtee matkoille. Siinä meni mun ens viikon lajitreenit :( Noh, pitää vaan juosta joka päivä niin saa edes jotain tehdyksi :D

Panet... siis tekee mieli kovasti halata! Mites teillä?

Back
Ylös Bottom