Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä Elulle kuuluu? :)

Ei kurjuutta kummempaa. Iha jees. Oottelen täsä et yks elly alkais pitää blogia niin olis taas jotain luettavaa. Tänään piti kans mennä salille, mutta töiden jälkeen mä otin tunnin torkut ja sitte oli jo liian myöhästä. :( Ja nyt taas pitäis jo olla nukkumassa, että huomenna jaksaa mennä salille heti töiden jälkeen.

Ei kurjuutta kummempaa. Iha jees. Oottelen täsä et yks elly alkais pitää blogia niin olis taas jotain luettavaa. Tänään piti kans mennä salille, mutta töiden jälkeen mä otin tunnin torkut ja sitte oli jo liian myöhästä. :( Ja nyt taas pitäis jo olla nukkumassa, että huomenna jaksaa mennä salille heti töiden jälkeen.

Oot suloinen. :) Ai sulla on taas töitä. Miten bakteerit jakselee?

Oot suloinen. :) Ai sulla on taas töitä. Miten bakteerit jakselee?

Ne on heikossa hapessa kirjaimellisesti :D Meinaa happi loppua altaista. Mutta töissä muuten potuttaa asiakkaat eli 15-kesäset teinit! Oon parissa viikossa oppinu, että kaikki teinit on tyhmiä ja lähes kaikki kusipäitä ja ääliöitä tai muuten vaan häiriintyneitä.

Corona on parasta :kuola: nyt juon nämä poies koska veli ei pysty juomaan näitä huonon maun puolesta ja käski mun juoda.

Kyllä on tyhmä veli sulla.

Ne on heikossa hapessa kirjaimellisesti :D Meinaa happi loppua altaista. Mutta töissä muuten potuttaa asiakkaat eli 15-kesäset teinit! Oon parissa viikossa oppinu, että kaikki teinit on tyhmiä ja lähes kaikki kusipäitä ja ääliöitä tai muuten vaan häiriintyneitä.

Voi eikä, miten meinaat lisätä altaan happipitoisuutta? Otan osaa ikävistä asiakkaista, mun työpaikassa on ollut vain mukavia asiakkaita, vähän ehkä jääriä välillä, mutta se asiakaskunta onkin täysin erilaista kuin sulla. Kuinka pitkälle oot töissä siellä?

Laittelin tuon saman autoketjuun joku viikko sitten. Ens kerroilla menee enkat uusiks tuollakin. Sen verta kovaa kalustoa on ryssät amerikan pojilla teettänyt. mm. 3kpl tilanneet UR:n lamboja. mm. tämä viimeinen auto kolmesta, 1050 hp pyöriltä pumppuaineella ja 1550 hp pyöriltä kilpabensalla.

Lappeenrannassakin mentiin japsimoottorin toimesta viimeviikolla ihan kivoja lukemia. Saa nähdä miten Joensuussa

Noilla venäläisillä on siitä hauska tilanne, ettei raha taida hirveästi rajoittaa harrastuksia.

Supra kulkee kyllä pirteästi. Vartilla ei ole vielä alle kympin päästy, mutta eiköhän tuossa ysiin ole potentiaalia kun kaikki osuu kohdalleen.

Voi eikä, miten meinaat lisätä altaan happipitoisuutta?
Mitään ei ole tehtävissä.
Otan osaa ikävistä asiakkaista, mun työpaikassa on ollut vain mukavia asiakkaita, vähän ehkä jääriä välillä, mutta se asiakaskunta onkin täysin erilaista kuin sulla. Kuinka pitkälle oot töissä siellä?
No on tossa hyvätkin puolensa. Siellä on joukossa sellasia mehukkaita 16-18-vuotiaita vähäpukeisia herkkupaloja :kuola: Normaalisti mä en niin välitä kuumista ja aurinkoisista päivistä, mutta mitä enemmän aurinkoa, sitä vähemmän vaatteita :evil:
Lokakuuhun asti oon töissä ja asiakaskunta kyllä muuttuu taas kesän jälkeen.

Missäs lelli-elli on töissä?

Noilla venäläisillä on siitä hauska tilanne, ettei raha taida hirveästi rajoittaa harrastuksia.

Rahaa nyt löytyy jokaisesta isosta maasta, mutta se mitä sillä rahalla voi hommata venäjällä on sitten toinen juttu..

Kyllähän tuommonen lentokoneella auto Usaan ja siellä autoon 150000-200000 dollarin virit ja mosse takaisin lentämällä Moskovaan, niin saattashan se jo vähän köyhemmän kukkarossa alkaa tuntumaan :)

Aika siistiä? Ephe, nyt oikeesti, vaikka niitä imuääniä onkin joskus hauska kuunnella, niin jotain rajaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kylläpä kivasti pomppasi syke. Kävin ulkona ja huomasin, että mun moottoripyörä on kadonnut!!! :wtf:

Sitten muistin jättäneeni talon toiselle puolelle...

Eipä enää nukuta ton sätkyn jälkeen.

Sshaatana, sotastrategia valmiina; maanantaina alkaa työt klo 7, unirytmi nyt sellainen että herään herätyskelloon 11 aikoihin. Nyt jos valvon pitkään, ja herätyskello(i)lla herätän itseni ennen kymmentä, niin sittenhän saa unen aikasin, right?
Rahoillekin jo leimasin käyttötarkoituksen. En osta mitään järkevää, vaan menen Ouluun shoppailemaan. Jumaleissön tulee sitten kaikkea kivaa ostettua. Sais nuo työt nyt tehtyä ensin.

Montako täällä on hereillä nyt? :D
huomasin just että yksi minun YouTube-kommenteistani Pasi Viherahon videoon on kaikista eniten saanut peukaloita ylös, vaikkei kommentin kirjoituksen aikaan ollut peukutussysteemiä.

Vois mennä kokkaileen pastaa-->

Back
Ylös Bottom