Meilläkin on ruokalistalla tänään tortilloja :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaako joku käyttää blogspotia tms palvelua? Onko se vaikea?
Mua himottais perustaa treeniblogi. Ihan vaikka sellanen suljettu, johon sais kutsua lukijoita. Ehkä sitä innostuis kuvailemaan treenejään ja sais avautua urheiluasioista.![]()
Siella on kaikki pohjat valmiina, senkun kirjoitat tekstit. Kuvien lisaaminen jne. on myos tosi helppoa. Jos joskus haluat enemman kikkailla ja kustomoida blogia, sekin onnistuu aika simppelisti. Osaako joku käyttää blogspotia tms palvelua? Onko se vaikea?
Mua himottais perustaa treeniblogi. Ihan vaikka sellanen suljettu, johon sais kutsua lukijoita. Ehkä sitä innostuis kuvailemaan treenejään ja sais avautua urheiluasioista.![]()
Osaako joku käyttää blogspotia tms palvelua? Onko se vaikea?
Tortillaa tekis kovasti täälläki mieli mut diettiä pukkaa... :jahas: Viikon pääst sit kunnolla mättäenJa elly mä myös haluun katsastaa sun blogin mikäli saat sen aikaseks jossain vaiheessa.
Eli lämpimästi tervetuloa, kun on ajankohtaista.