Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen syönyt pizzaa myös Italiassa ja näytti olevan ananas sielläkin käytössä.

Ma olin joskus vaihdossa Italiassa ja paikallisten kavereiden kanssa kun mentiin pizzalle, en osannut paattaa mita haluan joten sysasin vastuun kavereille. Sielta tuli sit pizza, missa oli munakoisoviipaleita paalla :D Ihan normaalia kuulemma ja hyvaltahan se maistui.

Tulin asken maailman paskimmalta lenkilta. Maa oli kurainen, ilma painostavaa ja siitepolyista sateen jalkeen, henki loppui kesken, housut meinasivat tippua... Juoksin muutaman kilsan, kyllastyin ja juoksin takas himaan.

Mun pitäis kanssa käydä hieronnassa. Tosin ei sinne uskalla mennä näillä mustelmilla, sattuu vaan niin pirusti kun turvoksissa olevaa reittä hierottais :D

Mää kokeilen ens viikolla uutta hierojaa, ensin hierotan testiksi vain yläkropan. Kai mulla on jotenki herkät jalat tai jotain, mutta jos ne hierotaan väärillä otteilla, niin en treenaa kahteen viikkoon.

Voiko jo mennä nukkumaan? Voiko huomenna pitää lepopäivän? Väsy. Särky.

Mäki haluun huomiselle lepopäivän, mutta pakko se on vaan töitä tehä. Ja lauantainakin joutuu menemää töihin aivan helvetin aikasin :(

Huomenna punttia ja palauttavia hiilareita tölkissä.

Back
Ylös Bottom