Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selvisin koettelemuksesta, ja niille jotka toivoivat lukevansa IL:stä suru-uutisen, not today! :D

Kyllähän nuo pyörät menee KOVAA!!!! Prrrrrrrroooooom... :rock: :dance: :dance2: :rock:

Mää täällä jo adressiin runoa kirjoitin...

Anteeksi kun vein tämän ilon sulta. Mulla on keskiviikkoon aikaa vetää viimiset pannut, joten kirjota runo valmiiksi, ei mene rahat hukkaan. :D

Ihan mahtava. Mättäny kohta pussillisen sipsiä nassuun =)

Anteeksi kun vein tämän ilon sulta. Mulla on keskiviikkoon aikaa vetää viimiset pannut, joten kirjota runo valmiiksi, ei mene rahat hukkaan. :D

Älä kuole. :(

PANDA! Oon miettiny misä sää oot ollu! Olisin tarvinu ruokaruoskintaa viikonlopun aikana! Nyt hyvä fiilis, oon tosin nukkumisaikataulusta jäljessä, mutta kuumottaa reenin jälkeen niin kovasti ettei vielä pysty mennä nukkuun.

pentu4.jpg

"Tapan kohta kaikki!!.. kunhan tästä vähän kasvan vielä"

Lutunen:p

En malta olla nyt sanomatta, että tänään oli melkoinen päivä treenaamisen suhteen. Ensiksi mattopainia reilu tunti ja päälle 5x200 metriä juoksuvetoja. Siitä sitten tunnin päästä olinkin jo uimassa ja altaassa tuli polskittua 1 h 35 min. Nyt on sellainen olo, että olen liikkunut hieman.

Selvisin koettelemuksesta, ja niille jotka toivoivat lukevansa IL:stä suru-uutisen, not today! :D

Kyllähän nuo pyörät menee KOVAA!!!! Prrrrrrrroooooom... :rock: :dance: :dance2: :rock:

..and what do we say for the death? ;)

Back
Ylös Bottom