Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se ois jalkapäivä ja tuolla kivassa kuumuudessa, kuumalla salilla... :jahas:

Pistäppä pyjama päälle ja lähe painimaan pariksi tunniksi tatamille, jossa ei ilmastointi oikein toimi :rolleyes:

Ihan mukavaa touhua näin miesten kesken muuten :D

Viimeksi muokattu:
Pistäppä pyjama päälle ja lähe painimaan pariksitunniksi tatamille, jossa ei ilmastointi oikein toimi :rolleyes:

Ihan mukavaa touhua näin miesten kesken muuten :D

Tatamitouhut näin kesällä on kyllä kuumaa hommaa :D Siinä on kuin uitettu rotta treenien jälkeen, ilman niitä pyjamiakin. Kyllä noi nahkaset suojuksetkin lisää sitä lämpökäyrää ja hikoilua aika pirusti :D

Voin vaan kuvitella sen kun hikiset miehet tatamilla yrittää saada toisistaan otetta, mutta ei, piru vie lipsuu vaan. :D

Se on kyllä hienoa touhua... Ei hirveenä kannata ujostella :D

Kaikki on yltäpäätä omassa ja toisten hiessä. Ilmassa haisee tajuton kakkerssoni ja ilma on niin paksua, että pitää kahlata eteenpäin. Välillä ei tiedä mikä osa toisesta on naaman edessä jne... Mutta silti, hienoa touhua :rolleyes:

Rakkaudesta lajiin kait se pätee tässäkin...

Penteleen rakennusmiehet vinguttaa ja vääntää jotain telinettä tuolla ulkona koko ajan ees taas "wii wää wii wää", alkaa palaa lyhythihaset kohta. :D

Tulispa ne penskat vielä meluamaan sinne rappuun :)

Hei mä oon töissä nyt, ei ne penskat täällä melua. Mutta muuten tuohon kommenttiin voisisn sanoa että up yours :D

Sunpitimennäjo!!

Niin piti ... :nolo:

Mut ne penskat varmaan oottaa siellä käytävässä että koskas se T-Byrd tuleekaan kotiin ja aloittavat kapelimestarinsa (mutsinsa) kanssa sen konsertin sun iloksi :D

VIIKONLOPPU! Työpäivä ja sali takana, ai että olen tyytyväinen itseeni. Ensi viikolla pomo lomalla, uusi kaveri saakin tehdä kaikki hommat, njähnjäh.

Kop, kop, kuka siellä?

JraA3.gif

Jes! Työviikko takana.

Voi vittu mä en oo varmaan eläessäni nauranu näin paljon :lol2: :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pyr0, ota salilla kylmä suihku ennen treeniä ehkä se auttaa alussa.

Ois voinu kyllä. Vaihan kohta salia, jos siellä ei ala ilmastointi pelaa... Aivan tajutonta. Alkuhan se tosin helpoin on, pitäis ottaa se kylmä suihku loppua kohen. :)

Jahas, saas nähdä kuinka aikasin tulee taas oltua ylhäällä kun vapaapäivä koittaa. Ite veikkaan jotain 7 ja 8 välillä, kai se on sitten lähettävä lenkkiä juoksemaan kun on vielä siedettävän lämmintä

Back
Ylös Bottom