Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylmä sauna olut ja kylkeen valion maitorahkaa.. Ei taida olla ihan se perus iltapala?

Mitkäs oli suunnitelmat? Täällä ei ole vielä kovinkaan kummoisia, johonkin rauhaan jos pääsisi.

Mökille oon menos, on sanottu että saa ottaa pari kaveria mukaan, oon niiden kans sopinu et ne tulee mukaan mut nyt halutaanki juhlia omalla porukalla (täi näin on sönkötetty).. "juhliminen omalla porukalla" mitä vitun järkeä tuossa on?:confused: Ei siä ny oman perheen kesken ryypätäkkään kehtaa/viitti. No jos saan näillä hyvillä puhetaidoillani vakuutettua että ollaan asiallisesti.. :D

Mökille oon menos, on sanottu että saa ottaa pari kaveria mukaan, oon niiden kans sopinu et ne tulee mukaan mut nyt halutaanki juhlia omalla porukalla (täi näin on sönkötetty).. "juhliminen omalla porukalla" mitä vitun järkeä tuossa on?:confused: Ei siä ny oman perheen kesken ryypätäkkään kehtaa/viitti. No jos saan näillä hyvillä puhetaidoillani vakuutettua että ollaan asiallisesti.. :D

Mitään tarvitse vakuutella, senkuin nappaat vain kaverit mukaan ja ryyppäät ja saunot.

89 heppaa.

Vittu miten tylsää. Pasilatkin on katsottu läpi jo monta kertaa, samoin kenny vs spennyt. Leffoja ois parisataa ,mutta kun tietää että nykyleffoista 95% on paskaa niin eipä huvita ruveta seulomaan. Sarjojakin on kymmeniä, nekin on suurin osa shaibaa. Ei huvita edes juoda viinaa. Josko sitä söisi ja rupeaisi nukkumaan?

Eipä tämä mitään herkkua ole ja siwakin meni jo kiinni =D

paapimaan? o.O

Enkai mää nuin pahasti murretta puhu, yritän vältellä sitä netissä, kun se kuulostaa yleensä niin hassulta!
Nukkumaan, tarkoitin! :)

Onkos business Tepellä 7-sarjalainen työautona ja ämmäläinen leluautona? :D

pläpläpläää.... huomenna edessä tiukka päivä 9,5h töissä ja siitä suoraa junalle -> viikonlopuks kotiseudulle ja ens viikoks takas suoraa junasta duunii.. :D ja en oo vielä ees pakannu.. koska minust oli äsken kivempi polkee crossarii tunti ku miettii jotaa vitun viikonloppua :D

Back
Ylös Bottom