Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sivistyneesti minäkin juon vain puoli pulloa! :D

Ma juon koko pullon.

Jesjesjesjes, lauantaina olen vapaa! Silloin voisi melkein kokeen jalkeen korkata punkkupullon...

Sohvalle ja sänkyyn tuli nukahdettua, nyt kyllä pakko käydä kaupassa. Sitten voikin jatkaa nukkumista vaikka aamuun asti.

Maha täynnä ruokaa ja huomenna perjantai. :) Oliskohan myös lepopäivän aika, viimeksi sellainen on ollut lauantaina?

Oliskohan myös lepopäivän aika?

Mihin lepopäiviä tarttee? Unta vaan ja ruokaa naamariin niin jaksaa reenata/tehdä töitä. :D

ai jumalauta kun lauantaina pääsee nukkumaan illalla niin herään maanantaiaamuna suoraan töihin... Saatanan kova työviikko melkein takana kun viimeksi viimekesänä oltu töis 8 tunnin päivää. Siis ei nuo 8 tunnin päivät muuten mitään mut joutuu menee aamulla töihin, siitä viä salille ja kotona pihatöitä.

elly pitää sen lepopäivän niin saa jalkakin levätä! Onneks huomenna on vaan punttia :D Niin piesty olo nyt kun lihakset jäähtyny ja adrenaliini ei enää suo sitä voittamattomuuden tunnetta :lol2: Onneks on vasta sunnuntaina noi juhlat, ehtii ehkä ees vähän mustelmat haalenee ettei mummu saa sydäriä :D

elly pitää sen lepopäivän niin saa jalkakin levätä! Onneks huomenna on vaan punttia :D Niin piesty olo nyt kun lihakset jäähtyny ja adrenaliini ei enää suo sitä voittamattomuuden tunnetta :lol2: Onneks on vasta sunnuntaina noi juhlat, ehtii ehkä ees vähän mustelmat haalenee ettei mummu saa sydäriä :D

Kyllä mää aattelin pitää, nyt oon ollu kyllä onnekas kun jalka on ollut kivuton. :) Lämmin ilma saattaa vaikuttaa asiaan, mutta toivotaan että pysyykin hyvässä kunnossa!

Tuo termi "piesty" oli muuten täydellinen kuvaamaan sitä tunnetta kuuman päivän treenin jälkeen. Siinä vaiheessa kun olet käynyt suihkussa ja istut sohvalle ja olet aivan naatti. Huhhuh, ihana, mutta uupunut olo.

Niin no, mä oon ihan oikeesti piesty :D Nää on näitä lajinvalintakysymyksiä... ois voinu vaikka alkaa keräilee postimerkkejä mut ei, muay thai kuulosti kivemmalta :D

Ihan kuollut, mutta tyytyväinen olo täälläkin. Töiden jälkeen kun menee suoraan salille, niin ei paljoa muuta jaksakkaan tehdä.

Niin no, mä oon ihan oikeesti piesty :D Nää on näitä lajinvalintakysymyksiä... ois voinu vaikka alkaa keräilee postimerkkejä mut ei, muay thai kuulosti kivemmalta :D

Joo kyllä mää sen tajusin, tuo vaan kuvasi omia fiiliksiä juoksutreenin jälkeen eilen, niin siitä tuli tuollainen epämääräinen aasinsilta. :D

Vois vähän jälkkärirahkaa ottaa. :)

Hyvänen aika mitkä treenit. Ei tehty paljon mitään, mutta nyt alkaa sit tempasun ja riven harjottelu meikäläisellä. Kuulilla mielellään niin saa käden asennot kohdilleen. Reisi vittuilee, joten kohta livahdan saunaan ja siemailen sitten parvekkeella "palautusjuomaa", kylmänä. Hierontaa kaipaisi Kairan reisi. Paitsi ettei sitä kai voi hieroa, huutaisin kuin pistetty sika koko ajan, taidan siis vain sivellä Voltarenia...

Back
Ylös Bottom