Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asutkin siellä jääkarhujen ja pingviinien kotikolkilla :D Yhden pakkislaisen oon tuntenut jo entuudestaan, muuten kaikki ollut täysin uusia tapauksia.

:D Pitää vissiin muuttaa pois, kun alkaa käymään henkisesti raskaaksi asua täällä.

Mä en tunne ketää IRL. Ois tietysti jees ku tuntis niin ois joku salikaveri joka vois kuvata mun pulloveria..

Et ketään vai eikö muut osaa kuvata pulloveria ku pakkislaiset? :)

Öötäh pellavansiemenet...zzz....zz....

Kuunnellaan nyt sitten kunnon kasin höpinöitä jos kerran kuunnellaan. Vaikkei kunnon kasikaan kyllä vedä vertoja korkealta ja kovaa laulaville vapaastihengittäville :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua vähän jännittää, meinasin perustaa bongaa karstakeuhko-threadin jyviksen pakkislaisille. Olin tänään keskustassa pelkissä uikkareissa esittelees mun kabanossipäkkiä terassilla istujille :) Oon itsekin melko varma et oon bongannut pakkislaisia, sen näkee niiden katseesta kun ne tulee kadulla vastaan. Assis tais tulla tänään pyörällä vastaan. XeroX.. eikus XairaXia oon kans yrittäny bongata mut en oo varma oonko vielä nähny. Pari kertaa ollu sellanen fiilis et toi se on mut emt..

Hahaha :D XeroX ei oo tänään ollu keskustassa päinkään. Jämsässä suurimman osan päivästä ja illalla piipahdin Kortepohjassa hierotuttamassa itseni.

Ötyä.

..Kaikille omituisille otuksille...

Oonpa aika "niksipirkka". Mulla on kaverin hauveliini ( Labbis-tytsy) pari viikkoa hoidossa. Ylläri pylläri, rupeaa Viivillä vissiin alkamaan juoksut.

No minäpä nohevana poikana, tein juoksupöksyt omista vanhoista kalsareista !!!:D

No meleko niksipirkka :D Mun pitäis lähtee ton oman nelijalkasen kans iltapissalle (koira pissii ulos, minä en..) että pääsis nukkumaan. Huomenna ois ainaki punttia ja treenejä edessä.

Haaaaaalleluja. Ei oo palijoo hikilämminkuuma ku hanuri liimautu lattiaan...

Joo o. Mulla kans lätis pylly ja jalkoväli ihan hyvin Jopon satulaa vasten kun kävin päivällä pienen rundin heittää :D Mut Qma on jees, näitä kelejä paljon lisää kiitos.

No meleko niksipirkka :D Mun pitäis lähtee ton oman nelijalkasen kans iltapissalle (koira pissii ulos, minä en..) että pääsis nukkumaan. Huomenna ois ainaki punttia ja treenejä edessä.

Me käytiin jo...Eikä näin lomalla oo edes kiirusta mihinkään nukkumaankaan.. Aika jees..:)

Joo o. Mulla kans lätis pylly ja jalkoväli ihan hyvin Jopon satulaa vasten kun kävin päivällä pienen rundin heittää :D Mut Qma on jees, näitä kelejä paljon lisää kiitos.

En minäkään valita, varsinkaan kun mulla on aamuisin ihan viileä kämppä plus katossa luksusporkkana, eli kattotuuletin! Jesh! :D

Me käytiin jo...Eikä näin lomalla oo edes kiirusta mihinkään nukkumaankaan.. Aika jees..:)

No ei oo kyl kiire nukkumaan, vapaapäiviä vietellessä. Mut kun ei viime yönäkään ihan kauheasti tullu nukuttua niin nyt vois vähä ottaa takasi.

Jaahas. Tämä yhdistettynä siihen sinkkuketjun viestiin johtaakin siihen päätelmään, että joku on tainnut palata Norjasta... :rolleyes:

Norjasta tulikin mieleeni Ruotsi. Ja The Walking Dead sarjan ekan kauden juuri kyttäiltyäni, tuli tälläinen teemabiisi mieleen !!! NAM NAM !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom