Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että, huominen menee mukavasti ruohonleikkurilla ajattaessa, päällä pelkät boxerit. Saa ottaa vähäsen arskaa samalla.

Osta comfy pro pilates roller. Meitsi on repiny vaan kerran. Saaks kysyä miten meni? Mulla kosahti lähentäjä spagaattia heittäessä :)

Jalkapallossa oon repiny kouluaikoina. Toisella kertaa meni niin pahasti, että puolitoista päätä lyhyempi liikkamaikka lähes kantoi mut suihkuun. Oli reisi rusahtanu ihan tuolta nivusesta asti joten pillu jäässä kökin sitten jäisessä suihkussa...

Tääl onki koko viikko hellettä! Lauantaina yyyyyyyyyyyyyyyteriin jos löytyy sen verran rahaa :D

Haista kakka :D Toisaalta ihan hyva etta taalla on paska ilma, mun pitaa nimittain opiskella lauantaihin asti...

Voi harmi! :( Määkin tosiaan heitin talviturkin vasta tänään, mutta täytyy myöntää, että oli mukava viettää iltaa istuen viltillä nurmella mustikoita, viinirypäleitä yms napostellen. Sitten sai vielä käväistä meressä uimassa, niin nyt on kyllä kiva olo. :) Toivottavasti pääset pian uimaan, onko sulla Suomeen reissua tiedossa?

Meressa uiminen on ihan parhautta. Olen asunut koko ikani meren rannalla, joten tanne sisamaahan joutui vahan sopeutumaan. Kesalla tuun Suomeen joo, olen varmaan pari kuukautta. Siina ehtii onneksi kayda uimassa monta kertaa! :) Mita nyt toilta on aikaa.

Jalkapallossa oon repiny kouluaikoina. Toisella kertaa meni niin pahasti, että puolitoista päätä lyhyempi liikkamaikka lähes kantoi mut suihkuun. Oli reisi rusahtanu ihan tuolta nivusesta asti joten pillu jäässä kökin sitten jäisessä suihkussa...

Ei hitto kiitti vaan tästäkin mielikuvasta :D No ei siinä, rubgy kuulostaa hyvältä.. futis kans. Potkiminen on muutenkin vitun jees.

Kyllä huomaa kun Honda painelee menemään :rock: Ei paljon ferraarit ja muut kuullosta rinnalla miltään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua vähän jännittää, meinasin perustaa bongaa karstakeuhko-threadin jyviksen pakkislaisille. Olin tänään keskustassa pelkissä uikkareissa esittelees mun kabanossipäkkiä terassilla istujille :) Oon itsekin melko varma et oon bongannut pakkislaisia, sen näkee niiden katseesta kun ne tulee kadulla vastaan. Assis tais tulla tänään pyörällä vastaan. XeroX.. eikus XairaXia oon kans yrittäny bongata mut en oo varma oonko vielä nähny. Pari kertaa ollu sellanen fiilis et toi se on mut emt..

Mie en ole eläessäni nähny yhtään pakkislaista, jota en tuntis muutenkin IRL.

Hitto ku olis asiallista jos olis tuollanen paikka:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Teuden mersu oli kyllä ihan ponneton. Ei noi kuullosta kierroksilla miltään. Johtuunee varmaan kun ne kiertää sen kokonaiset 5 tonnia :D

Back
Ylös Bottom