Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työtönkin oli vielä hetki sitten ainakin. Joku vilppi täs nyt on menossa :D

"Työtön" olen vieläkin. Valitettavasti. En minä nyt millään 2010 ässällä ajele :D Vajaa 2000vm malleja saa 15-20k€ :rolleyes:

Sitten kunhan nämä kikkailut loppuu, niin sitten on ehdottomasti saatava S600 :kuola:

Mä en ole ikinä nähny niin paljoa rahaa kun joku 15ke :D S-miehet ja köyhät onkin erikseen..

16- vuotiaasta asti kun on ilman lomia ollut töissä, niin on siinä ehtinyt pari euroa tehdä.
Joo, mutta meikä taitaa tästä lähteä mielikuvitusmersulla ajelemaan.

Mä en ole ikinä nähny niin paljoa rahaa kun joku 15ke :D S-miehet ja köyhät onkin erikseen..

En minäkään muualla kuin pankkitilillä. Tosin pankin rahoja nekin oli.
---
Eikös kohta tule uusi S, niin tippuu nykyisen mallin hinta mukavasti, siitä Countterille uusi auto :P
Itsehän ajoin tänään tällaisella:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3825242
En kyllä ole varma mikä vuosimalli tai muuta, mutta tuon näköinen kuitenkin.

En minäkään muualla kuin pankkitilillä. Tosin pankin rahoja nekin oli.
---
Eikös kohta tule uusi S, niin tippuu nykyisen mallin hinta mukavasti, siitä Countterille uusi auto :P

Kyllä :kuola:
Kun on kerran päässyt ässällä ajelemaan niin ei paljon C tai E mjarsuilla huvita paljon huristella :D
e: Tuollaista W136 korista himottelis projektiksi ottaa. Se vaan jos ne on kunnossa niin maksavat ihan homona, ja jos eivät niin maksavat silti :D

Ei kovin taloudellista tuo sinun ajamisesi :D
---
Uutta Flamesia kokeiluun, saas nähdä...
E: Näköjään Ephen kanssa vain istutaan Pakkiksessa ja painellaan F5:ttä.

Meitsi väsää kunnon jointin :P

Ma meinasin asken tylsyyksissani varata Amsterdamiin lennot. En varannut, koska ei mulla ole rahaa eika aikaa menna sinne :jahas: Lisaksi loysin last minute holidaysilta vaikka mita tarjouksia, mm. Kreikka 7pva ÂŁ150 lennot + majoitus. Voisin karata.

Niih, äkkiä pitää mennä polttelemaan sinne jos laillisesti haluaa. Syksyllä jo osa alueista ja ensikesänä koko maassa kiellettyä :rock:
Tämä siis muille tiedoksi.

E: ite suunnittelin semmosta kuukauden matkaa missä vois käydä monessa eri maassa. Tulin sit siihen johtopäätökseen että ihan samahan se on hikoileeko täällä suomessa vai jossain muualla :rolleyes:

E2: Coronaa pakkasesta, kohta sauhuttelemaan. Dub Pistols soi :rock:

:haart:
weed.jpg

Back
Ylös Bottom