Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan se scifi/action jos se jotenkin pitää kategoroida. Mutta on siinä myös rakkaus kantavana teemana. Rumia asioitahan siinä on mutta ne on kuvattu kauniisti. Ei mikään tyhjäpäinen raina.

edit. pyssy jos tolle linjalle lähdetään niin sitten Serbian Movie tai Antichrist:D

Yhellä muijalla jonka blogia seuraan oli batman pikkarit,mitä veikkaatte onko se lepakko?

No en kyl ole!

...

..eiku ne olikin Superman-pikkarit, my bad.

Onhan se scifi/action jos se jotenkin pitää kategoroida. Mutta on siinä myös rakkaus kantavana teemana. Rumia asioitahan siinä on mutta ne on kuvattu kauniisti. Ei mikään tyhjäpäinen raina.

edit. pyssy jos tolle linjalle lähdetään niin sitten Serbian Movie tai Antichrist:D

Antichrist on mukava " romanttinen mökkileffa emännän kanssa "...:D

Mä edelleenkin harmittelen tätä :D Mitäs Byrdin yöhön?

Noku asut niin kaukana. Tässähän on töitä tehty ja nyt lehvaa toisen perään. Yö siis toistaiseksi rauhallinen...

Mitä kisu? *prrrrrr*

Noku asut niin kaukana. Tässähän on töitä tehty ja nyt lehvaa toisen perään. Yö siis toistaiseksi rauhallinen...

Mitä kisu? *prrrrrr*

No siis nuo välimatkathan ei ole kuin järjestelykysymys, eli tulen ja pokaan sut sinkkumiitistä matkaani ;)
Kisu kehräilee kotona vapaitaan ja laittelee parveketta kesäkuosiin. Hain tänään chilin taimen sinne, jotta sisäinen horttonoomini saa toteuttaa itseään :D Todellisen puutarhurin tapaan nimesin hänet ja hänestä tuli Arto :)

No siis nuo välimatkathan ei ole kuin järjestelykysymys, eli tulen ja pokaan sut sinkkumiitistä matkaani ;)
Kisu kehräilee kotona vapaitaan ja laittelee parveketta kesäkuosiin. Hain tänään chilin taimen sinne, jotta sisäinen horttonoomini saa toteuttaa itseään :D Todellisen puutarhurin tapaan nimesin hänet ja hänestä tuli Arto :)

Aww, söpöö :)
Mäkin laitoin tomaattiamppelin multiin ja siitä on ehtinyt kasvaa pientä taimenta. Josko sitten loppusyksystä sais omat tomskut suukkiin. :D Nimeä en sille ole vielä antanut, niin nuori kun on vielä. Olisko ehdotuksia?

Pitäsköhän mun pitää itteäni jo varattuna periaatteessa, jos tuollaset suunnitelmat sulla jo on? :D

Aww, söpöö :)
Mäkin laitoin tomaattiamppelin multiin ja siitä on ehtinyt kasvaa pientä taimenta. Josko sitten loppusyksystä sais omat tomskut suukkiin. :D Nimeä en sille ole vielä antanut, niin nuori kun on vielä. Olisko ehdotuksia?

Pitäsköhän mun pitää itteäni jo varattuna periaatteessa, jos tuollaset suunnitelmat sulla jo on? :D
No todellakin kannattaa jättää sellainen yhen pienen naisen mentävä varaus ;) Mulla on tuolla partsilla jo valmiinta tomaatin taimen nimeltä Irma. Irma on hyvin hedelmällinen ja ensimmäiset 4 tomaattia on jo hyvällä aluillaan, suurin jo 3.5 cm halkaisijaltaan :D

Ehdotan tomaatin nimeksi Bradiä tai Angelinaa...Tai kumpaakin...

edit: Toisaalta Brädiliina on kyllä aika hölmö nimi...:rolleyes:

Seekrami, roti on liian myöhässä jo. ;)

Pellervo ei sovi mun suuhun ja Irma on mun äidin nimi, joten sekään ei käy. Tuolle taitaa tulla nimeksi, Kikka.

Voi kun pääsis maistaa sun Irmaa...:kuola:

... voi jessus kun toi kuulosti omaan korvaan härskiltä.

Seekrami, roti on liian myöhässä jo. ;)

Pellervo ei sovi mun suuhun ja Irma on mun äidin nimi, joten sekään ei käy. Tuolle taitaa tulla nimeksi, Kikka.

Voi kun pääsis maistaa sun Irmaa...:kuola:

... voi jessus kun toi kuulosti omaan korvaan härskiltä.

Mä voisin tulla kuvaamaan, kun maistelette toistenne Irmaa ja Kikkaa...:hyvä:

Mitä vittua, ei anna vastata böördin viestiin, too short blaa blaa
edit. no ei siinä mitään maailmaa mullistavaa olisi ollutkaan joten ihan sama.

Mä voisin tulla kuvaamaan, kun maistelette toistenne Irmaa ja Kikkaa...:hyvä:

Siis ollaanko tässä nyt menossa jokainen toisen taimelle poimimaan hedelmiä ja vielä joku kuvaamassa sitä kaikkea... Woooot? :D Ainaskin lennokasta juttua jos ei muuta.

Minun mielestä Byrdin pitäisi nimetä tomaattinsa Hilleviksi, mutta Kikkakin on kyllä aika kova... Tai sit jos repäisisit ja nimeisit sen Marilyniks :)

Aika pahan pistit, mulla on nimittäin vielä Marilyn-vyö jota älskaan yli muiden. Mutta tuleeko siinä taas ristiriita jos on kerta jo samanniminen vyö jolla...:whip:

Aika pahan pistit, mulla on nimittäin vielä Marilyn-vyö jota älskaan yli muiden. Mutta tuleeko siinä taas ristiriita jos on kerta jo samanniminen vyö jolla...:whip:

Ei hitto :D Repesin! Milläs mallilla sun leffan katselu on? Ja joko pyssy simahti?

Back
Ylös Bottom