Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Stalin oli lämpimästi tunteva, sydämellinen, hyvää tarkoittava, herkkä ihminen, ihan niin kuin Hitlerkin

72c27759a4406af49c4899d1ea25818d.gif

:kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Aamupäivää kaikille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oho! "Vahinko" :D

Mua vähän itteänikin pelottaa, kun oon alkanu tykkäämään tosta kappaleesta... No, pitää keskittyä muuhun kuin musiikkivideoon.

Argh, ihana ilma taas ja 21 vasta loppuu työt. Tätä tylsyyttä.. Huomenna pitäis kaverin ylppäreihinki mennä edustamaan ja sunnuntaina taas aamuvuoroon. Ehkä iltapäivällä ehtii pikku biitsimatsit ottaa (jos keli sen sallii)

Koko aika soitellaa että lähe sinne, lähe tänne. Eka päivä monee viikkoo ku pääsee istahtaa alas ja syömää kunnolla ni en saatana lähe. Joha sitä koko viikko ulkoiltu ja huomenna uusiks kunha töistä pääsee.

Argh, ihana ilma taas ja 21 vasta loppuu työt. Tätä tylsyyttä.. Huomenna pitäis kaverin ylppäreihinki mennä edustamaan ja sunnuntaina taas aamuvuoroon. Ehkä iltapäivällä ehtii pikku biitsimatsit ottaa (jos keli sen sallii)

Vahan sama taalla, kaunis ilma just silloin kun on kiinni kaikessa tylsassa paskassa. Tai no olin ma tunnin ulkona ja onnistuin vaan polttamaan selkani :jahas: Noh, ainakin parin paivan paasta sit kiva rusketus.

Tulin just kirjanpidon kokeesta, vittu mita paskaa sekin on. En ymmarra miten joku voi opiskella tota paatoimisesti, mulla tokki pahasti jo toi pakollinen alkeiskurssi. Balance sheet ei tasmannyt, cash flowt olivat jotain ihan jarjettomia lukuja ja kaikki statementit olivat taynna suttuja ja yliviivauksia. Hienosti meni!
Nyt opiskelua, vois vaikka menna kirjastoon ja olla siella siihen asti kun se menee kiinni kahdelta yolla.

Mun tukka on ruvennu punertamaan. Siinä on sellainen kuparinen hohde. Apua, mitä mulle tapahtuu?
Oisit iloinen. Multa löytyi eilen harmaa hius... :( Pitää varmaan vetää taas kaljuksi.

Back
Ylös Bottom