Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisitko toimittaa tälle tädille samoja mitä itse vetelet, vois mennä yövuorokin joutusampaan :D

Se ois sitte yhtä kuin litra pahanmakuista mehua, kadonnut Bepanthen-tuubi (tai siis en mä sitä vetäny ku se on siis kadoksissa), KESOa ja sit taustalle vähä Proteus-polkkaa. Ja kevyt krapulatila. Jumankavi.. nainen! Tee mulle ruokaa!!

Muutama koni tuossa Mesessä. Menee ihan turhaa tuommoset tommosessa biilissä.

En koskis pitkällä tikullakaan. Meitsin 1.1 Hyundai Getz pesee tollaset munanjatkeet mennen tullen.

Hirviät määrät on hepoja siinäkin. On se jännä miten tommonen häviää Getzille. :wtf:

Kulutuskin on ihan kohtuullinen. Kait tuolla pellolla pyörittelis.

Se ois sitte yhtä kuin litra pahanmakuista mehua, kadonnut Bepanthen-tuubi (tai siis en mä sitä vetäny ku se on siis kadoksissa), KESOa ja sit taustalle vähä Proteus-polkkaa. Ja kevyt krapulatila. Jumankavi.. nainen! Tee mulle ruokaa!!

No ei se ihmekkään jos on kadoksissa ku oot nälissäs vetänyt sen tuubin kuorineen päivineen. Mitäs ruokaa daamille laitetaan?

Hirviät määrät on hepoja siinäkin. On se jännä miten tommonen häviää Getzille. :wtf:

Ehkä käytin väärää verbiä (pesee) autoista puhuttaessa, kun sillä viitataan vissin vauhtiin. Muotoilen asian uudella tavalla: Vituttaa ku tollasia pirssejä on olemassa ja itellä on käsiin hajoileva etelä-korealainen paska.

Kävin tuossa just autoa vähän rassailemassa..
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTARbUPj6vu2Q9_Nng5ZpJMj_DpR9gJ8gmUxCBvZwKXOVHvbVAeJw&t=1

Bicho, no jos nyt jotain lihaa oikeen paljon. Vaikka kebaaaaabia.

Ettäs ilkesit tuommoseen rotteloon nojailla :wtf:

Sl65 brabus stealth. :kuola:
820hv/1410hm
brabus_stealth_mercedes_sl_65_amg_bs_images_main.jpg

Perkeleen tuunarit alko linkittään yötrediin autoja. Menkää takas autoketjuihin pilaamasta mun työyötä.

Toi SL65 on kyl ehkä siistein mese mitä oon nähny. Tollasella vääntömäärällä ei vaan taida tehdä mitään ellei takapää ole pelkkää rengasta :rolleyes:

Counteri, heikkoa!

Jos joku nopea auto hommataan niin sitten hommataan NOPEIN!

katso liitettä 66715

En ostais bugattia vaikka vara ois :D
En vaan tykkää autoista joissa on moottori takana. Ja se on volkkari, hyi vittu.
Hieno peli on kyllä ja upea tekniikka, mutta makuasioita.

Ephe @ juuri näin :D Mieti kun tuolla lähtisit ilman luistonestoa ohi jostain rekasta. 80km/h vauhdissa kaasu pohjaan = lepikot soi :D

Back
Ylös Bottom