Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä aattelin heittää talviturkin joskus elokuussa.
Voisko joku tulla ampumaan mun apinanaapurit saatana.

Ite en aatellut heittää ollenkaan.

trnaja
Vittuku tulee kallis luokkaretki jos jää kaljasta kiinni..... Nyt ei voi ryypätä, en ota tätä riskiä

Siis mitä? Ei saa juoda luokkaretkellä? Me ollaan amiksen luokan kanssa menossa ens perjantaina eli päätöspäivänä picnicristeilylle ja ei siellä tietääkseni ketään oo selvinpäin... Ja luokalla on se 3 täysikästä mut mukaanlukien.
Asiasta kukkaruukkuun, viikon ainut päivä mikä on totaalilepoa (ei lajiharjotuksia, ei salia) ja ollut sen 10 minuuttia hereillä ja alan menemään pisin seiniä tekemisenpuutteesta :jahas:

Tom-Selleck-57023.jpg

miettikääpä sitä.

Miettikääpä sitä myös :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
YYYYÖÖÖÖÖÖvuoro 5/7, ja tunteja tapettu 4/12. Tässähän tämä taas mennee.

Mitäs tänne, ihkuttelen ja hihittelen. Ruokaa pitäis vissii, että jaksais sitte nukkua huomiseen ja huomenna mennä salille. Ja semmosta. Että sikäli. Pallasta pallasta, nuoria miehiä ja ristipissi! Eiku mitä?!

Mitäs tänne, ihkuttelen ja hihittelen. Ruokaa pitäis vissii, että jaksais sitte nukkua huomiseen ja huomenna mennä salille. Ja semmosta. Että sikäli. Pallasta pallasta, nuoria miehiä ja ristipissi! Eiku mitä?!

Voisitko toimittaa tälle tädille samoja mitä itse vetelet, vois mennä yövuorokin joutusampaan :D

Back
Ylös Bottom