Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et sit yhtään psykedelisempää settii löytänyt :D Tätä kokemusta rikkaampana voin melkein tiedostaa miltä mania tuntuu.

Sen verran hyvää settiä, ettei uni tule ! Aika kova poika kotimaiseksi DJ.ksi. Toki ei paljoa enää Suomessa vanhene. Yritän vielä löytää yhden toisen kipaleen...

Sen verran hyvää settiä, ettei uni tule ! Aika kova poika kotimaiseksi DJ.ksi. Toki ei paljoa enää Suomessa vanhene. Yritän vielä löytää yhden toisen kipaleen...

Oot kyl erireilu ku jaksat etsiä mulle viihdykettä :D Tarjoon sit kahvit sulle tästä hyvästä.

Oot kyl erireilu ku jaksat etsiä mulle viihdykettä :D Tarjoon sit kahvit sulle tästä hyvästä.

:kippis1:Pidän mielessä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Part 2 .Menee yhteensä ainaski lähes vartti !

Ja sitten sun vuoro...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi olla että tädillä on kohta ihan omat bileet täällä toimistolla tätä menoo :D

Setä taasen kattelee samalla tätä.: UFC 130: Rampage vs Hamill ,"esiottelut "menossa.

Setä taasen kattelee samalla tätä.: UFC 130: Rampage vs Hamill ,"esiottelut menossa".

Tää on kyl nolo tunnustaa mut mun oheistoiminta on keskittynyt villasukkien kudontaan. Ompahan syksyllä sitten lämmikettä jaloille ku hyödyntää tätä yöaikaista työaikaa :D

Mulla tää on enemmänkin sitä että nyt kun on kesä tullut ja valosa aika niin otetaan siitä kaikki irti ja ei huvita edes nukkua. Ja tän takia yöunet jaa lyhyeks aina sillon tällöin ja sit viikonloppuna otetaan vähän kiinni.

Tää on kyl nolo tunnustaa mut mun oheistoiminta on keskittynyt villasukkien kudontaan. Ompahan syksyllä sitten lämmikettä jaloille ku hyödyntää tätä yöaikaista työaikaa :D

Aika mummoa :D

Mut voin kyllä myöntää, että villasukat kelpais. Palelee jalkoja. Täytyy hakea sukat. Ehkäpä kudot mullekkin kesän aikana. Koko 44-45;)

Mulla tää on enemmänkin sitä että nyt kun on kesä tullut ja valosa aika niin otetaan siitä kaikki irti ja ei huvita edes nukkua. Ja tän takia yöunet jaa lyhyeks aina sillon tällöin ja sit viikonloppuna otetaan vähän kiinni.

Ihan hyvältä vaikuttaa. Nukut sitten kunnon talviunet !

Eks sä halua ees mitään raitoja niihin :wtf:

Raidat on ehkä vähän gay !!! Sellaset mustat villasukat, joita voin pitää sitten myös talvella, mustan työpuvun kanssa...

Vielä ku kerrot varren mitan toiveen ni eiköhän tässä näiden yövuorojen aikana mikä tahansa ole mahdollista :D

Varsi vois olla sellanen 15cm. Oon sitten taasen sulle kahvit auki. Mut löydät sukkatoimitusta varten Stadin yöstä akselilla : Stadin Tähti - The Tiger - Ja onhan noita...Enkä ole Poke, vaikka moni niin luuleekin :D

Varsi vois olla sellanen 15cm. Oon sitten taasen sulle kahvit auki. Mut löydät sukkatoimitusta varten Stadin yöstä akselilla : Stadin Tähti - The Tiger - Ja onhan noita...Enkä ole Poke, vaikka moni niin luuleekin :D

Pyydän sitten tarkemmat paikannusohjeet toimitusta varten :) Nyt poistun verstaan puolelle hetkeks vuolemaan vaappuja että pääsee fisuttaa omatekosilla tälle kesää. Hyviä yönjatkoja!

Pyydän sitten tarkemmat paikannusohjeet toimitusta varten :) Nyt poistun verstaan puolelle hetkeks vuolemaan vaappuja että pääsee fisuttaa omatekosilla tälle kesää. Hyviä yönjatkoja!

Ötyjä pötyjä =)

Tilasin just UFS:ltä kunnon mällit heraa, glutaa, kreaa ja helvetin halvan juomasekoituspullon.
Todiste siitä että yölläkin saa jotakin aikaiseksi.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom