Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattomatta American Dad, Community, Family Guy, Game of Thrones, Justified, Modern Family, Parks and Recreation, The Big Bang Theory, The Borgias ja The Mentalist uusimmat jaksot. Kai tässä osan yötä saa kulumaan.

Ötyjä.

Prässiä tehdessä se sattu jo joskus lauantaina. Sunnuntaina kun vaan löhösin kotona en huomannu juuri mitään, maanantaina töissä kolautin sitä vahingossa vähän ja rupes vaivaamaan ja eilen rupes vaivaamaan siinä määrin ettei mitään pysty oikeen tekee. Hengittäminen ja käveleminen sattuu jne

Prässiä tehdessä se sattu jo joskus lauantaina. Sunnuntaina kun vaan löhösin kotona en huomannu juuri mitään, maanantaina töissä kolautin sitä vahingossa vähän ja rupes vaivaamaan ja eilen rupes vaivaamaan siinä määrin ettei mitään pysty oikeen tekee. Hengittäminen ja käveleminen sattuu jne

Ei hitto, tapahtuiko siinä prässin kanssa mitään feiluree tms.? Olisko siellä vaan joku venähdys, hope so.

Ei mitään failurea sinänsä käynyt. Tein vielä pienemmillä painoillakin kun yleensä kun yritin saada hyvää tuntumaa perslihoihin ja laskea vähän alemmas kun yleensä. Samanlainen vittumainen tunnehan se kylkiluissa tuntu niin kuin aina prässiä tehdessä jos yrittää oikeen alhaalta tehän kun tuntuu että jää omien jalkojen alle vaikka ottaa niin leveän asennon kun siinä saa :jahas: Ensimmäinen jalkatreenin liike oli ja jatkoin treenin loppuun ilman kummempia ongelmia ja maanantaina kävin salilla kanssa rinta/ojentaja/olkapää treenin vetämässä eikä liikkeitä tehdessä tuntunut pahalta, edes kun vatsoja väänsin. Nyt sit tässä istuminenkin on hankalaa.

Ei mitään failurea sinänsä käynyt. Tein vielä pienemmillä painoillakin kun yleensä kun yritin saada hyvää tuntumaa perslihoihin ja laskea vähän alemmas kun yleensä. Samanlainen vittumainen tunnehan se kylkiluissa tuntu niin kuin aina prässiä tehdessä jos yrittää oikeen alhaalta tehän kun tuntuu että jää omien jalkojen alle vaikka ottaa niin leveän asennon kun siinä saa :jahas: Ensimmäinen jalkatreenin liike oli ja jatkoin treenin loppuun ilman kummempia ongelmia ja maanantaina kävin salilla kanssa rinta/ojentaja/olkapää treenin vetämässä eikä liikkeitä tehdessä tuntunut pahalta, edes kun vatsoja väänsin. Nyt sit tässä istuminenkin on hankalaa.

Olen huomannut tiätkö saman, mutta lievempänä. Juurikin prässiä tehdessä kun reidet painaa tuohon vatsan/kylkiluiden seuduille. Varmasti jotain revähtäny sieltä kun vatsassa paineet ja siihen sitten väkisin tulee reidet+painot päällä. Itellä kipeyty lievemmin ja aina kun nousi esim makuulta (ranskalaista tehdesä), niin sattu kylkiin.

Kylkiluu murtunu =/

Itekkin tota murtumaa ajattelin. Tiedä sit kumpi ois parempi, kylkiluumurtunu vai joku revähdys. Revähdys kuullostaa pahemmalta mun mielestä :D

btw. Ei pitäs Pakkista lukea ollenkaan kun nauraminen tuntuu hyvin vittumaiselta.

Siis kyllä murtuma on parempi :D Kestää vaan hetken parantua, eikä sille tehä mitään.

Niih. Vituttaa jo etukäteen se lekuri kun se rupee ettii sitä kipukohtaa. "Hmmm... Tästä..? -AI SAAAATANAAAAA!!!" Silti se löytää vielä aina jonkun kipeämmän kohdan :jahas:

Itekkin tota murtumaa ajattelin. Tiedä sit kumpi ois parempi, kylkiluumurtunu vai joku revähdys. Revähdys kuullostaa pahemmalta mun mielestä :D

btw. Ei pitäs Pakkista lukea ollenkaan kun nauraminen tuntuu hyvin vittumaiselta.

Toi mullakin kävi mielessä, kylkiluuhan voi murtua paskalla säkällä jo siitä kun aivastaa kunnolla.

Kai se on mentävä salille sit vaan polkee fillaria tästä eteenpäin :rolleyes: No katotaan nyt mitä se tohtori sanoo.

Voi jumankekka voi ihmisellä olla tylsää töissä.. Oon löytäny peukkujen pyörittelemisen ohelle vaan pakkiksen.
Mìtä saatanaa sitä keksis tässä internetin ihmeellisessä maailmassa? Ehdotuksia? Nettipelit on kauttaaltaan koluttu läpi eikä inspaa.
(Joo, mun työnkuvaan kuuluu tekemättömyys. Joten vastaus "tee töitä" ei auta.)

Joku vois tarjota mulle, koneautomaatioinsinööri (AMK), töitä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom