Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon niin huolissani kaverista että oikein sattuu. Menetti koiransa pari päivää sitten ja kaiken kokemansa jälkeen tää oli jo liikaa. :( :(

Taitaapi olla sit jotain muutakin pohjalla kun koira. Vaikka onhan toi eläimenkin menetys monille iso juttu.

Oon niin huolissani kaverista että oikein sattuu

I feel ya - Läheinen tuttava on ehtinyt kärsiä masennuksesta jo jonkin aikaa ja ihan kuin tässä ei vielä tarpeeksi, niin viimeaikaiset muutokset elämäntilanteessa on nyt alkaneet aiheuttaa ahdistuskohtauksia, skitsofrenisia oireita ym. Melkein pelottavaa joutua seuraamaan vierestä kuinka ennen niin terve ja hyväkuntoinen, huumorintajuinen, iloinen ja fiksu kaveri on nyt ihan maissa ja näkee mörköjä joka puolella eikä tuossa kunnossa pysty tekemään töitä eikä paljon muutakaan.. :(

Ah perkele kun pitäs opetella käytännössä kokonainen kurssi ylihuomiseen tenttiin :(

Se ois ensimmäiset teoriatunnit käyty. Varasin itelle heti kättelyssä huomisaamuksi kymmeneksi ajokerran. Eiköhän minusta vielä kuollu mies saada! :D

Sehän on yhtä helppoa kuin polkupyörällä ajo?

Se ois ensimmäiset teoriatunnit käyty. Varasin itelle heti kättelyssä huomisaamuksi kymmeneksi ajokerran. Eiköhän minusta vielä kuollu mies saada! :D

Sehän on yhtä helppoa kuin polkupyörällä ajo?

Helpompaa, kaatuminen on hankalempaa hyrrävoimien ansioista!

Helpompaa, kaatuminen on hankalempaa hyrrävoimien ansioista!

No niin se opettajakin sano että kaatumaan ei saa kun tahallaan! Se ei olekaan tavannu vielä minua...

Hitto että rupesi ramaisemaan, kai sitä on kohta vääntäydyttävä pitkälleen. Kolme päivää vielä ja sitten olisi viikonloppu!

Back
Ylös Bottom