Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt alkaa jo rajoitetusti heilahtelevat funktiotkin heiluttamaan liikaa päätä, ei ees absoluuttinen jatkuvuus pelasta. Pitää siis lähteä pienelle lenkille kirkastamaan ajatusta, että lukeminen taas sujuu
smiley-bike.gif

Voimia, elly! Varmasti tulee se kaunis päivä, kun saat olla kivuitta 24 tuntia putkeen. :)

Kyllä sauna teki poikaa.

Onko elly ollu ennemminkin tuollaisia kipuja vai onko nyt vasta tullut?

Voimia, elly! Varmasti tulee se kaunis päivä, kun saat olla kivuitta 24 tuntia putkeen. :)

Hahaha, siinä toivossa eletään! :D Kiitos Pyr0! :haart: Miten itse voit, saitko taudin talttumaan vai vieläkö bakteeria pukkaa?
Löysin almost kivuttoman asennon, joten elämä on paljon valoisampaa. Sellainen puoli-istunta, jossa sohvan käsinoja tms painaa tiettyyn kohtaan selkää, on hyvä!

trnaja, nyt vasta tullut. Tongin tässä käsilaukkujani ja treenikassejani läpi, sillä meikäläisen tuurillahan särkylääke on tietenkin loppu...

Hahaha, siinä toivossa eletään! :D Kiitos Pyr0! :haart: Miten itse voit, saitko taudin talttumaan vai vieläkö bakteeria pukkaa?
Löysin almost kivuttoman asennon, joten elämä on paljon valoisampaa. Sellainen puoli-istunta, jossa sohvan käsinoja tms painaa tiettyyn kohtaan selkää, on hyvä!

trnaja, nyt vasta tullut. Tongin tässä käsilaukkujani ja treenikassejani läpi, sillä meikäläisen tuurillahan särkylääke on tietenkin loppu...

En oikein tiiä vielä, ei se parantunu ainakaan ole. Syödessä hieman huomaa, mutta saa nyt nähä mihin suuntaan tämä kehittyy. Tulis vaikka tavallinen flunssa, ei haluttais sitä nielemiskipua...

äääähh... Lääke kutinaan loppu ja torstaina saa lisää.... Tulee olemaan hienot seuraavat paripäivää:dance2:

Ötyä.

Ja mitä helvettiä ?? Missä ovat kaikki omituiset otukset ? Tähän aikaan ei ollut kukaan korkannut ketjua.:wtf:

:( :itku:

Mikä mättää?

Oon niin huolissani kaverista että oikein sattuu. Menetti koiransa pari päivää sitten ja kaiken kokemansa jälkeen tää oli jo liikaa. :( :(

Back
Ylös Bottom