Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritin 2 tuntia nukkua, pelkkää pyörimistä niin ajattelin tulla vaihteeksi koneelle.. :D

Jos sitä söis jotaki ja menis kohta nukkuu uudestaan.

Noh piti mennä 45 min sitte nukkuu... Jos sitä kusella kävis ja sänkyyn kömpis...

Puuroa ja väsyneet silmät. Tarvis jotain vitamiineja. Tuntuu että tämän taudin jälkeen ei jaksa tehdä mitään.

Puuroa ja väsyneet silmät. Tarvis jotain vitamiineja. Tuntuu että tämän taudin jälkeen ei jaksa tehdä mitään.

Tuli just triplattua toi oma vitamiiniannos dieetille lähettäessä. Jodit, sinkit, magnesiumit, vitamiinit ym samassa napissa. Kätevää.

Tuli just triplattua toi oma vitamiiniannos dieetille lähettäessä. Jodit, sinkit, magnesiumit, vitamiinit ym samassa napissa. Kätevää.

Joo ei mikään huono idea. Eipä tässä ole tullu nautittua vitamiinialisiä D-vitamiinia lukuunottamatta. Kätevää kyllä, toisin kuin Animal Stak. :D

Noita star nutritionin only one nappeja oon syöny. 60 napin purkki on varmaan jtn 7e. Perkeleesti noissa tuntus olevan romua sisällä

Noita star nutritionin only one nappeja oon syöny. 60 napin purkki on varmaan jtn 7e. Perkeleesti noissa tuntus olevan romua sisällä

Se on ihan hyvä ku on yhessä tabussa. Animal stakissä on 11 tabua ja muutama on tommonen ison dildon kokonen.

Tahtoo pyöräilemään.

Hui kauheeta. Naytti just hauskalta :) Itse en kylla uskaltaisi koittaa, olen pelkuri.

Kai sita pitaisi lahtea ensin palauttamaan essee ja sen jalkeen kirjastoon... Huoh.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom