Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

6 tuntia sai viimeyönä nukuttua ennen keskeytystä. Viimeviikonloppu on aikalailla sumua. Jonkinlaista psykoosinpoikasta kai yritti/yrittää keho viritellä.
Tänäyönä pitää yrittää saada taas nukuttua.

Kuka helvetti mua viisaskaan ostamaan chilitonnikalaa notta maistuu ronkelimmallekkin???? Vittu mitä paskaa. Yhen nokareen heitin suuhun ja tulta oon syökseny jo varmaan 10min putkeen. Ihan hirveetä myrkkyä. Ok, ihan hyvän makusta mut vittu miten tulista!! :urjo:

Täh? Tulista??
Epheltä irtoais nirri jos jolokiaa / habaneroa maistaisi.

empä tiedä noista nukkumisista. tänään tyrkkäsi taas miehekkään lastin stressiä päälle.

Kuka helvetti mua viisaskaan ostamaan chilitonnikalaa notta maistuu ronkelimmallekkin???? Vittu mitä paskaa. Yhen nokareen heitin suuhun ja tulta oon syökseny jo varmaan 10min putkeen. Ihan hirveetä myrkkyä. Ok, ihan hyvän makusta mut vittu miten tulista!! :urjo:

Maistappa tätä:

Mad%20Dog%20357%20Pepper%20Extract.jpg

Sitten tiedät mikä on tulista..... :D

Saatana kun en itse voi enää syyä noita... :(

Kyllä tää on niin tulista että jää varmaan syömättä. Vai auttaiskohan jos huuhtois vedellä nää. Vihaan tulista ruokaa mut en nyt arvannu että joku helvetin säilyketonnikala on tällästä ruutia :jahas:

Totesin tänään että nissani on paska auto. Piti vaihtaa kaverin nissaniin pinnapultit. Pinnapultit löytyi helposti, muttakun noissa rotteloissa pitää olla 1.25 nousu kierteessä. Miksi se pitää olla tuo, mitä ei juuri missään muussa ole? Vituttaa kun pitää tehdä kaikki väkisin eritavalla. Käsijarru ottaa etupyöriin (saab), vanteissa ei ole keskireikää (uudet pösöt) jne.

Back
Ylös Bottom