Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä. Mä tietysti määrään sen miten sä poseeraat. Kyllä sua alkaa sitten jossain kohtaa ujostuttaa.
e: prkl ku joku aina lykkää viestin tohon väliin just sillon ku mä vastaan :D

44c61df9.jpg

Perkeleen perkele.
Meinaa pukata flunssaa päälle ! :wall:
Noh, Finrexiniä naamaan ja lepoa!
Jos vaikka pääsis keskiviikkona salille :puntti:
Mitä lääkkeitä muuten pakkilaiset käyttää flunssan estämiseen?!

Perkeleen perkele.
Meinaa pukata flunssaa päälle ! :wall:
Noh, Finrexiniä naamaan ja lepoa!
Jos vaikka pääsis keskiviikkona salille :puntti:

Minä oon sängyssä makaillu ja katellu telkkaria.

Vitamiineja, ruokaa missä paljon vitamiineja, mehuja missä on paljon vitamiineja, nukkumista ja lepäämistä. Siis kun flunssa on päällä ja sen haluaa nopeasti pois.

Ötyä.

Jos pari NHL peliä kattelis...

Rakastan nukkumista, mutta oon vaan niin pirun huono siinä. Tänäänkin sain unta vihdoin kahden jälkeen ja heräsin kolmelta. Siitä asti ollut hereillä, eikä nyt väsytä ollenkaan. Herätyskello on soimassa 6.50. Lauantaina menin nukkumaan 5.30 (ei dokausta alla) ja heräsin itsestään ihan virkeänä 8.00, vaikka tarkoituksena oli nukkua puoleenpäivään saakka. Keskimäärin tulee nukuttua ehkä 5—7 tuntia yössä, mutta nää kahden tunnin yöunet ei oo mitenkään harvinaisia.

Jotenkin on ihan mahdoton päästä siihen nukkumistilaan sisään. Ajatukset vaan pyörii päässä, eikä nukkumiselle ole mitään mahista. Tätä on jatkunu on ja off (yleensä on) noin 1.5 vuotta, eikä tää sinällään pahempia ongelmia ole aiheuttanut. Viime aikoina vaan mennyt pahempaan suuntaan. Olo on yleensä ihan hyvä parinkin tunnin yöunien jälkeen ja opiskelu, työnteko ja treeni kulkee. Silti jotenkin pelottaa pitkäaikaisvaikutukset elimistölle ja mielelle, jos tätä jatkuu vuosikausia. Mielessä vaan soi ne aina jankutetut "nuku vähintään 8 tuntia yössä" -puheet, mutta kaipa toi yksilötasolla on ihan huuhaata.

Syö miestä vaikka ehkä ei pitäis.

Back
Ylös Bottom