Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo sori pojat, ette taida millään supermoottoripyörilläkään ehtiä näin pohojoiselle länsirannikolle tämän yön aikana. :(

Nii ja mun motöripyörä taitaa olla ajossa vasta vapun jälkeen :(

Niin ja mun motöripyörä(vaikka superi onkin) on eväät levällään pajalla :rolleyes:

Niin Siikkeri, en mä periaatteessa löytäny mitään merkitsevää. Vahvistuksen vaan sille että se piuha mitä epäiltiin joksikin nokka-akseliin liittyväksi anturiksi on tosiaan joku siihen liittyvä. Ja se piuha oli irti joten oiskohan nyt mahiksia että mopo jopa toimii kun sen huomenna pistää nippuun :dance2:

Niin ja mun motöripyörä(vaikka superi onkin) on eväät levällään pajalla :rolleyes:

Niin Siikkeri, en mä periaatteessa löytäny mitään merkitsevää. Vahvistuksen vaan sille että se piuha mitä epäiltiin joksikin nokka-akseliin liittyväksi anturiksi on tosiaan joku siihen liittyvä. Ja se piuha oli irti joten oiskohan nyt mahiksia että mopo jopa toimii kun sen huomenna pistää nippuun :dance2:

Asioilla saattaa hyvinkin olla yhteys. Toivottavasti Honda alkaa pelittää.

Jees.. Tulipahan nyt käytyä muitakin liittimiä kontaktilla läpi. Mites muuten sun kesäpeli? Onko se "valmis" vai onko se ikuisuusprojekti? :D

Jees.. Tulipahan nyt käytyä muitakin liittimiä kontaktilla läpi. Mites muuten sun kesäpeli? Onko se "valmis" vai onko se ikuisuusprojekti? :D

Se on todellakin ikuisuusprojekti :D

No ei, sain just tänään kardaanilenkin asennettua, otatti penkit kokonaan pois että sai pultit paikoilleen, mut nyt se on siellä.
Piti sitten vielä rakentaa startille semmonen relekytkentä, ettei auto starttaa kuin shifterin ollessa P tai N asennossa. Muuten mitään väliä, mut katsastusmiehen kanssa voi mennä keskusteluks, jos kosla starttaa pykälä päällä.
Pitäis vielä käydä hakemassa bensaa siihen, sit vois jyräyttää tulille.

Noni. Tuliko sieltä se yli 600hv niinku piti joskus about vuosi sitten?

Hyvää loppuelämää ja herran siunausta kaikille. Nyt ottaa kupoliin niin pahasti, että paiskaan kirjan seinään ja lähen nukkuhan.

Aijaaha :D Mulla kun jäi sellanen mielikuva että siitä vuoden takaisesta keskustelusta olisi parin viikon sisällä selvinnyt mitä se lyö renkaille.

Mitkäs mäkin drive in virikeskustelut täällä on meneillään.

ahtoa.jpg

Näissä hommissa ei yleensä mitkään aikataulut pidä. Kun joutuu odottamaan kannentiivisteitä 4kk, tai teettämään jotain mittatilauspalikkaa, niin hommat venyy.

e. Tepe, juuri näin.

Nau pleijing.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom