Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ankkabiisi on kyllä loistava :D Vastikään törmäsin siihen vaikka ilmeisen vanha juttu. Mä nyt olenkin karvan verran retardi.

Mun täytyy huomenna mennä asentaa mopoa. Se nyt ei kuitenkaan pelitä kunnolla vaikka ekat 500km talven jälkeen menikin moitteetta :dance2: Nää helvetin ruiskut yms sähköhommat on ihan henkimaailman juttuja. Siikkeri-setä kertoo mikä mun mopoa vaivaa?

Nykii ja röpöttää ja paukkuu putkissa. Ruiskunmerkkivalo palaa ja ilmottaa mitä sattuu vikakoodeja millon sattuu. Sit taas välillä on mennyt ilman oireita.. Kuten nyt viimeeks kun koitin käydä kattoo mitä vikakoodia se tällä kertaa vilkutti kun ei ajoreissulla jääny mieleen millon se sekos viimeeks. Pitää noita sähköliittimiä nyt käydä kontaktisprayllä läpi :rolleyes:

Saattaapa olla just joku kontaktiongelma, tai sitten ohjainyksikössä on käpyjä.

Ootko huomannu vaikuttaako keli tuohon ongelmaan? Siis lähinnä ilman kosteus. Eikä nyt mennä niihin kosteuksiin joita käsiteltiin tuossa pari sivua sitten.

Joo tuolta Honda-foorumeilta ja mitä näiltä paikallisilta motöripyöräasentajilta kyselly niin ei ne oo oikeen muuta vikaa osannu tohon malliin sanoa kun että kato niitä liittimiä läpi. TPS anturia se herjas yhessä vaiheessa mut yks asentaja sitä kävi mittailemassa ja lukemat tuli niinku pitää.. Kytkettiin Power Commander silloin pois käytöstä josko siinä ois ollu vikaa mut eipä se näköjään auttanu joten sen voi lyödä takas kiinni.

En oo kyllä huomannu että ilmankosteus ois vaikuttanu. Mitä täs nyt viime viikolla ajellu niin ei kai se ilmankosteus oo radikaalisti ainakaan muuttunu viikon aikana. Eilen se rupes ekaa kertaa vittuilemaan ja koko viikon ajellu kuitenkin ilman ongelmia.

Varsin kettumainen tuommonen sähkövika, joka esiintyy vaan satunnaisesti. Halvin vaihtoehtohan se kontaktiongelma tietysti olis.

On joo kettumainen.. Itse kun noista ei viel ymmärrä ja sit kun asentajaa pyytäis paikalle tai ois mopoa viemäs johki ni silloin vika ei tietenkää oo päällä :jahas:
Mut josko se siitä kun liittimet käy läpi. Ja jos ei niin sit täytyy vaan ajella faijan wanhusHondalla. Sinänsä sääli kun siinä hienoimmat moottorinäänet mitä oon mistään vehkeestä ikinä kuullu :rock:

Kuuntelen hyvää musiikkia ja poden alaselkäkipua kyykkäilykokeilun jälkeen. Ohessa yritän lähestyä nuorempia tyttöjä nettitreffailun maailmassa. Pääsis edes treffeille asti toteamaan että toi on liian lapsi :rolleyes: Jotain vaihtelua elämään edes.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ohessa yritän lähestyä nuorempia tyttöjä nettitreffailun maailmassa. Pääsis edes treffeille asti toteamaan että toi on liian lapsi :rolleyes: Jotain vaihtelua elämään edes.

Ei kait sinua nuorempia juuri saa vielä treffeille viiäkkään. Age burn, LOL! Yö on taas olemassa, haudi hou...

Korkkasin eilen ACB:n ja alkuvalikkoon loppui boksin ohjaimesta patterit perkele :D
Nyt on 3 laatikollista AA paristoja hankittu. Ei pitäis vuoteen ainakaan loppua ...... :D

e: tuli tuossa hetki sitten juotua tiukka yömyssy. lasi täyteen (2dl) 80% ja muutama turkinpippuri sekaan. Päähänhän se nousi prkl ..... :D

päälle vielä 3 pinttiä karhua.

Perhana kun on niin täpinöissään seuraavien 2kk sisällöstä ettei pysty nukkumaaan, vaikka viimeyökin meni samasta syystä valvoessa.. :D
GOOD SHIT!!! RAH!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom