Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimistelun SM. Nyt vois jokainen jalkakriitikko kattoa noita urhelijoiden kinttuja. Kyllä on jalkatreenit jääny tekemättä tai ainakin jäljessä. ;)

Eilen Alkossa käydessäni, joo hyi mua soo soo, mun jälkeen tuli yks neiti joka osti pari pulloa skumppaa. Kassamies turinoi jokaisen asiakkaan kanssa mukavia ja kyseli myös tältä neidiltä juhlinnan syytä. "SM:t, vielä ei olla voitettu mutta ostin kuitenkin varalle." Oiskohan samoista SM:stä kyse?![]()

Vois olla. TeamGymin voitto tais mennä Helsinkiin, joka ainakin oli joukkue laji. Ei sillä että mie noista jotain oikeasti tietäisin mitä nyt tässä tuli katottua.
Ai T-byrdillä kuva nykyään profiilissa. :whip:

En mäkään kauheesti noista hommista tiedä, mitä nyt joskus silloin tällöin kattonut kun osunut kanavalle. Tulee aina vaan mieleen Tuuli Matinsalo ja Sami Vaskola. :D Jotenkin noiden tyttöjen esiintyminen on pikkusen väkinäisen näköstä vaikka vaikeetahan toi on. Mitäpä minä moisesta tiedän.
Ja kuva ollut jo kauan profiilissa. ;)

Musta on tullu ihan vainoharhainen salilla. Tuntuu et kaikki siellä on jotain pakkislaisii, ja siinä sitten yritän treenin lomassa arvailla kuka voisi olla kukakin jne :D Että tämmöistä tänään.
Rupesin miettimään, että omistanko mitään pakkelia/muuta laastia, jolla saisi piilotettua pisamat poskipäiltä ja nenänvarresta. En omista. Eivätkä muuten menneet piiloon, vaikka kuinka yritin, eli antaa näkyä.