Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mitä muru? :)

Sun hellä avatari vaan lämmtti mieltä niin kovasti että pääsi tunteet valloilleen.

Kaunopuheinen nuorimies. Mun pitää varmaan keksiä joku oivallisempi teksti ton avatarin ylle. Liian lälly nyt.

Mulla on tollanen lyhyt ja ytimekäs mikä kuvaa mun älykkyyttä ja ajatuksen juoksua osuvasti. Oi vitsi huomenna aka tänään täytyy eksyä illalla kyllä Helsinkiin.. Time to GET DUBBED!! :dance2:

Tervetuloa ytimeen. Mä puolestani aion katsoa uudestaan Terminator Salvationin, jos se nyt kakkoskerralla ois vähän parempi. ;) Ainakin siinä on katsottavaa jonnin verran.... (Sam Worthington :kuola:)...ja Ephe ei sano mitään, se on sentään pari vuotta mua vanhempi. :D

Tervetuloa ytimeen. Mä puolestani aion katsoa uudestaan Terminator Salvationin, jos se nyt kakkoskerralla ois vähän parempi. ;) Ainakin siinä on katsottavaa jonnin verran.... (Sam Worthington :kuola:)...ja Ephe ei sano mitään, se on sentään pari vuotta mua vanhempi. :D

ihan ok leffa, mutta vaatii kunnon teatterin missä katsoa, kun äänitehosteet näyttelee suurta osaa leffassa. Sulle tietysti sama kun sitä Samia kattelet..

Kikkelipyykille ja saunaan hetkeksi-->

Aijaha, että kaksi schaissea lehvaa peräjälkeen. Suosittelen, olla katsomatta Battle of Los Angeles ja The Lost Future. VMP....
Katoitko Battle of Los Angelesin vai Battle: Los Angelesin...ensimmäinenhän on nimittäin tv-elokuva, eli scifi kanavan tekemä....ja laatukin sen mukaista.

Hmm, Battle: Los Angelesin on oltava todella paska, jos Terminator: Salvationin voi katsoa uudestaan :D

Believe me, sen huomas jo ekan viiden minsan sisällä että B-luokassa ollaan, jopa erikoistehosteiden suhteen. Hitto nehän teki jo yhden Independece Dayn! Ihan samanlainen, muka jollain ympäripaskalla käänteellä. Sorry for the bloopers..

e.
Katoitko Battle of Los Angelesin vai Battle: Los Angelesin...ensimmäinenhän on nimittäin tv-elokuva, eli scifi kanavan tekemä....ja laatukin sen mukaista.

Battle: Los Angeles siis, sen katsoin. Tai siis yritin katsoa, mutta en voinut kuin ekat puoli tuntia. Siinä määrin mielipide voi olla osalti melko suppea. Mutta yleensä sen huomaa ekan viiden minuutin ajan jos leffa on katsottavaa laatua.

Mansikka, mustikka, banaani, ananas/kookosmaito ja protskujauhetta. Aaron Ashamin salainen juoma. Hyvin näyttää toimivan, kun ovat 2-0 häviöllä.

Cocktailin aika

Siis
rooster.jpg
pink_tail.jpg
in aika.

Huomenta vain. Johan tässä on oltu hereillä 5 tuntia. Erätauolla sitten Selänteen otteita.
E: Jäi maalit näkemättä, just alotin kattomaa kun oli maalit tullu prkl.

Jep, itekki huomasin just.

Meinaa välissä mennä hermot noitten streamien kans, mainokset ku on niin ei pätki kertaakaan, sit ku tuli noi maalit, niin ei nähny ku pätki, sit ku tuli replay niin pätki. :D näin maalit vasta myöhemmin :D

Itellä toiminut nyt playoffien aikana kaikki streamit 'muy bueno'. Vanhalla mokkulalla välillä pätki, mutta tällä uudella mallilla pelannut hienosti. Jos ensi syksyksi saisi jotakin pikkutöitä koulun ohella, niin voisi investoida ESPN:ään.
E: Hyvään aikaan vaihdoin kanavan, molemmat maalit näin nyt Anaheimissa. Vancouverissa pirun hyvää kiekkoa molemmat erät.

Back
Ylös Bottom